۰ نفر

دخئا: حالم از این جایزه به هم می خورد!

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱
کد خبر: 655187
دخئا: حالم از این جایزه به هم می خورد!

داوید دخئا گفته است که از بردن جایزه بهترین بازیکن سال منچستریونایتد وقتی که این تیم فصل بدی را پشت سر می گذارد نفرت دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، داوید دخئا برای چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد انتخاب شد. او چهار بار از جمله سه بار متوالی بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶، جایزه سر مت باربی (بهترین بازیکن سال منچستریونایتد) را به خانه برده است.

ژوزه مورینیو در دوران سرمربیگری خود در اولدترافورد گفت که وقتی دروازه‌بانی جایزه را می‌برد، نشانه‌ این است که تیم ضعیف بوده است و دخئا نیز اعتراف کرد که اگر در آینده این جایزه را نگیرد خوشحال خواهد شد. 

او بعد از این انتخاب گفت: البته من عاشق بردن جام‌ها هستم ولی از بردن این جایزه حالم به‌هم می‌خورد اما کاملاً با صحبت‌های مورینیو موافقم. باید یک مهاجم یا یک هافبک برنده این جایزه شود. اما مطمئناً در این فصل بازیکن یا مهاجم دیگری بهترین بازیکن یونایتد خواهد شد.

دخئا قرار است دوازدهمین فصل خود را در اولدترافورد شروع کند اما در این مدت فقط یک قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، یک جام اتحادیه و یک لیگ اروپا را به دست آورده است. او از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۱، ۴۸۶ بازی برای منچستریونایتد انجام داده است.

اگر انتقال به رئال مادرید در مهلت مقرر در سال ۲۰۱۵ رخ می‌داد او بخشی از تیمی بود که از آن زمان تاکنون سه قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است، اما این دروازه‌بان  ۳۱ ساله اصرار دارد که از این بابت پشیمان نیست. 

این دروازه‌بان اسپانیایی گفت: حضور در منچستریونایتد چیزی فراتر از کسب جام است. البته، ما می‌خواهیم برنده شویم، ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم اما بازیکن یونایتد بودن از هر جامی بزرگ‌تر است. من فقط به منچستر فکر می‌کنم. اینجا خانه من است و احساس بسیار خوبی دارم. حضور در این باشگاه یک امتیاز است و خوشحالم عضوی از یونایتد هستم.

دخئا یک سال از قراردادش باقی مانده است و بندی در قرارداد او است که می‌تواند بعد از پایان سال جاری به صورت خودکار قرارداد او را برای یک سال دیگر یعنی سال ۲۰۲۴  تمدید کند. او هنوز مذاکراتی را برای یک قرارداد جدید آغاز نکرده است، اما می‌گوید که خوشحال خواهد بود اگر تا پایان دوران حرفه‌ای خود در یونایتد بماند.

او افزود: من هنوز با کسی صحبت نکردم اما واقعا خوشحال خواهم شد که تا زمانی که آن‌ها بخواهند این‌جا باشم زیرا می‌خواهم سال‌های بیش‌تری این‌جا باشم. اگر به من اجازه دهند این‌جا بمانم، مطمئناً این‌جا خواهم ماند.