۰ نفر

دعوای خانم بازیگر و شوهرش بالا گرفت؛ چه حرفها و عکس هایی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۳
کد خبر: 633710
دعوای خانم بازیگر و شوهرش بالا گرفت؛ چه حرفها و عکس هایی

"امبر هرد" برای دومین بار در روز پنجشنبه در دادخواست تهمت شکایتی که توسط همسر سابقش، بازیگر همکارش، جانی دپ ، تشکیل شده بود،حضور یافت او را متهم به دروغ و سو استفاده از خود کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دپ از هرد برای غرامت 50 میلیون دلاری به خاطر مقاله ای که در سال 2018 برای واشنگتن پست نوشته بود، شکایت کرد.

امبر هرد برای دومین بار، روز پنجشنبه در دادخواست تهمت شکایتی که توسط همسر سابقش، جانی دپ ، تشکیل شده بود، اعتقاد داشت  او را متهم به دروغ از سوء استفاده کرده است.

هرد بیش از دو ساعت در جایگاه حضور یافت و درباره ملاقات با دپ، آغاز رابطه عاشقانه آنها و زمانی که او ادعا می کند که همه چیز به رابطه ای توهین آمیز تبدیل شد را توصیف کرد. او دپ را متهم کرد که کوکائین مصرف کرده و از او سوء استفاده کرده است، و همچنین پس از اینکه او او را به سرقت مواد مخدر متهم کرد، در بدن هرد به جست و جوی کوکائین گشته است!

قاضی منطقه فیرفکس، پنی آزکارات، به شهادت آمبر هرد در آن روز در حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت شرقی، پایان داد و دادگاه را برای حدود یک هفته استراحت به تعویق انداخت.

دادگاه در ساعت 9 صبح به وقت شرقی در 16 می از سر گرفته خواهد شد و تا زمان برگزاری جلسات پایانی که برای 27 می برنامه ریزی شده است، ادامه خواهد داشت. آزکارات به هیئت منصفه یادآور شد که در این میان هیچ چیزی در مورد پرونده را نخوانند، تماشا نکنند و گوش ندهند.

قاضی تاکید کرد که این شامل تلویزیون، اخبار و سایت های رسانه های اجتماعی می شود.

انتظار می رود که هرد در 16 می به شهادت خود و بازجویی متقابل توسط تیم حقوقی جانی دپ ادامه دهد.

اظهارات دردآور "امبر هرد"

امبر هرد گفت که در سال 2015 همراه با بچه های جانی دپ برای کریسمس به باهاما رفت. او گفت که در همان زمان، آن دو با هم صحبت کردند.

او تاکید کرد که از از دست دادن کریسمس با خانواده اش دلش شکسته است. هرد معتقد بود که تجربه خشونت خانگی مانند از دست دادن تکه ای از خود است.

"وی اینگونه ادامه داد: " برای هر ضربه، هر نمونه خشونت، هر بار که خفه شدم، هر یک از این موارد، مانند یک سکه سنگین است که در قلک گذاشته می شود... تقریباً برای هر یک از این اتفاقات، شما اراده یا عزم ترک را از دست می دهید.می‌دانی، مثل این است که هر سکه سنگینی که در این قلک می‌گذاری، مانند سرمایه‌گذاری برای آینده است."

او گفت که در نهایت، قلک استعاری، پر از سرمایه گذاری های آینده، تبدیل به یک توپ سنگین شد!

بخشی از من فکر می‌کرد: «خب، شاید برای به دست آوردن، این مشکل لازم بود، می‌دانی، مثل الان که نمی‌توانیم به عقب برگردیم. هیچ راهی وجود ندارد که دوباره این اتفاق بیفتد.من فقط تصمیم گرفتم باور کنم که دیگر تکرار نخواهد شد و این آخرین بار است، زیرا نمی تواند بدتر از این شود، درست است؟"

دعوای جنجالی

امبر هرد مدعی شد که جانی دپ در حمله ای که فکر می کرد به مرگ ختم می شد، با ضربه هایی به سر او زد و بارها با مشت به صورتش کوبید.

هرد گفت که دپ در حالی که مدام فریاد می‌کشید، صدایی شبیه به "حیوانی دردناک" داشت و می گفت: "من از تو متنفرم، من از تو متنفرم، من از تو متنفرم، من از تو متنفرم."

او با توصیف دپ بالای سرش در حمله ادعایی گفت: "او فقط مرا کوبید." "من فکر کردم: "اینطوری که من میمیرم،پیروزی مال اوست. او اکنون مرا خواهد کشت. او مرا خواهد کشت و حتی متوجه نشده است.!

امبر هرد به هیئت منصفه گفت که او "ویران شده" و ازدواجش با جانی دپ پس از یک سری حملات خشونت آمیز در استرالیا آسیب جبران ناپذیری را متحمل شد.

او در مورد حوادث ادعایی مارس 2015 به دادگاه گفت: «احساس می کردم که نابود شده ام، مثل اینکه قلبم شکسته است. "نمیدونستم چیکار کنم."

ادعای هرد درباره مصرف کوکائین

هرد گفت که وقتی وسایلش را جمع می‌کرد تا آنجا را ترک کند، شواهدی مبنی بر مصرف گسترده کوکائین دید که قبلاً ندیده بود.

من تمام این کیسه‌های خالی، کیسه‌های کک، کیسه‌های سکه‌ای را با باقی مانده‌های سفید روی آن‌ها و در آنها پیدا کردم. آنها در کتاب ها، روی میز کنار تخت بودند. آنقدر زیاد بود که تعجب کردم که چگونه قبلاً آن را ندیده بودم."

"بنابراین نگران بودم که او بمیرد. نگران بودم که نتوانیم از اتفاقی که افتاده برگردیم. نگران بودم که راهی برای برگرداندن این اتفاق وجود نداشته باشد."

دفاع از خواهر کوچکتر و کتک خوردن جانی

امبر هرد می‌گوید اولین باری که در یک دعوا به جانی دپ رسید، برای دفاع از خواهر کوچکترش، ویتنی بود.

این مشاجره زمانی شروع شد که هرد، دپ را متهم کرد که با زنی که سال‌ها قبل با او بوده است به او خیانت کرده و گفت که او متوجه شده که پس از ازدواج دپ به خانه آن زن رفته است.

دپ و هرد چند هفته پس از اختلافشان در استرالیا در پنت هاوس خود در لس آنجلس بودند.

هرد گفت:" بلافاصله در این مورد با او وارد دعوا شدم. در آن لحظه اهمیتی نمی دادم که مرا بکشد."

او به دادگاه گفت که بر سر دپ فحاشی کرده و در یک نقطه به پنت هاوس، که دپ مالک آن بود رفت تا خواهرش را که در آنجا اقامت کرده بود ببیند.

"هرد" ادعا کرد که دپ دنبال او کرده است و با خواهرش به پنت هاوس مشترکشان برگشت و به طبقه بالا رفته اند. هرد گفت، او یک قوطی را به سمت آنها پرتاب کرده، سپس از پله‌ها بالا رفته و از پشت سر او را گرفت.

هرد گفت: "فقط این مبارزه کوتاهی را که داشتیم به یاد دارم... ویتنی، خواهرم، ناگهان خودش را در میان گذاشت ما انداخت و چون می ترسیدم خواهرم از پله ها پایین بیفتد تصمیم گرفتم از خودم دفاع کنم.در تمام رابطه‌ام تا امروز با جانی، ضربه‌ای به وی نزده بودم... برای اولین بار به او ضربه زدم، مثل اینکه در واقع به صورتش ضربه زدم تا خواهرم را از پله ها به پایین هل ندهد."

هرد ادامه می دهد:" یکبار با شنیدن موسیقی مرلین منسون از خواب بیدار شده بود. سپس متوجه یک ماده قهوه ای رنگ روی دیوار شدم که بعداً آن را خون تشخیص دادند."

دپ قبلاً شهادت داده بود که انگشتش را بریده اند و از خون و رنگش برای نوشتن پیام روی دیوار خانه استفاده کرده است. دپ در شهادت خود مدعی شد که هرد عصبانی شده و یک بطری به سمت او پرتاب کرده و انگشتش را قطع کرده است!

طبق گزارش هرد در دادگاه، پس از اینکه شب قبل مورد تعرض قرار می گیرد، از خواب بیدار می شود و پیام های روی دیوار را کشف می کند و سپس متوجه می شود که انگشت دپ زخمی شده است.

او می‌گوید: "می‌توانستید متوجه شوید کجا خونش تمام شده است، زیرا علامت‌ها به واضح بود. مثلاً، می‌توانستم ببینم که کجا خونش تمام شده یا به اندازه کافی خونریزی ندارد و دوباره رنگ گرفته است"

دپ شهادت داد که ابتدا دروغ گفت و به پزشکان گفته است که انگشتش با درهای آکاردئونی صدمه دیده است.

او مدعی شد: "نمی‌خواستم فاش کنم که این خانم (هرد) بود که یک بطری را به سمت من پرت کرد و انگشتم را برید."

شرح دعوایی دیگر

امبر هرد در حالی که یک دعوای مارس 2015 در استرالیا را بازگو می کرد، در جایگاه شاهد به گریه افتاد و ادعا کرد که جانی دپ با یک بطری به او حمله کرده است.

هرد در یک لحظه گفت: "باورم نمی‌شود که باید این کار را انجام دهم".

هرد گفت که دپ مدتی نخوابیده بود و در آن زمان با تلفن فریاد می کشید. او به دادگاه گفت که سعی کرده او را آرام کند و از او بخواهد بخوابد اما او به دلیل نوشیدن الکل تعادل روانی خود را از دست می دهد.

هرد گفت: "او فقط ستیزه جو و جنگ طلب بود، چیزهایی را پرتاب می کرد." "در حال فریاد زدن بر سر من."

هرد گفت که او به آشپزخانه خانه رفته بود تا برای دپ چیزی برای خوردن درست کند اما جانی او را به دیوار کوبید . او به دادگاه گفت که دپ نام او را صدا زد و به او گفت که زندگی او را نابود کرده است و از او متنفر است.

هرد گفت: "در یک لحظه او را به سختی هل دادم تا او را از خودم دور کنم، و او مرا به عقب هل داد." "و او گفت: "میخواهی بروی دختر کوچولو؟"

هرد گفت در لحظه ای از مشاجره، بطری را روی زمین پرتاب کرد. هرد گفت، دپ او را در طول دعوا خفه کرد، لباس خواب او را پاره و بطری را به استخوانش فشار داد.

هرد با یادآوری طرز فکرش در روز عروسی به هیئت منصفه گفت: "ما تصمیم درستی می گرفتیم. "این جادو بود. من با عشق زندگی ام ازدواج می کردم. پیچیده بود. اما فکر می کردم دپ عشق زندگی من است."

تلاش دپ برای دور کردن هرد از بازیگری

دادگاه هرد و دپ

هرد همچنین مدعی شد دپ سعی کرده در طول رابطه خود، حرفه بازیگری همسر سابقش را محدود کند.

هرد در نوامبر 2014 مشکلاتی را در رابطه خود با دپ توضیح داد و گفت که وقتی از شرکت در جلسات و تست های آزمایشی او مطلع می شد، ابراز ناراحتی می کرد.

هرد گفت: "او چیزی پیدا کرد که برای من فرستاده شده بود تا در موردش تست بزنم و من را به خاطر آن نابود کرد و مدعی بود من موضوعی را از او پنهان کرده ام."

هرد گفت، پس از اینکه دپ او را متهم به پنهان کاری کرده است، در نهایت او در آزمون شرکت نکرد. بار دیگر، ظاهراً دپ از هرد به خاطر ملاقات با یک نویسنده علمی تخیلی در خانه اش عصبانی می شود.

هرد گفت: "این مرد بسیار بیمار بود، مانند بیماران لاعلاج، و نمی‌توانست تخت یا خانه‌اش را ترک کند."

به گفته هرد، دپ بین متهم کردن او به همخوابی با نویسنده برای این نقش و متهم کردن کارگردان به داشتن انگیزه پنهانی برای ملاقات با او در خانه در نوسان بود.

هرد گفت: "هیچ چیزی نگفتم، هیچ توضیحی، عذرخواهی، پذیرش، نپذیرفتن، موافقت با نرفتن".

سم زدایی از دپ!

دادگاه هرد و دپ

امبر هرد شهادت داد که مبارزات جانی دپ با مواد افیونی باعث شد که آنها در سال 2014 در باهاما تحت یک تلاش سم زدایی قرار گیرند که استرس بیشتری به روابط تیره آنها اضافه کرد.

به گفته هرد، دپ بین لحظات "آرام و شیرین" بودن و حملات خشم، که شامل سیلی اشک آلود به صورت او بود، متناوب بود.

هرد به هیئت منصفه گفت: "او خیلی از دست من عصبانی شد، سیلی به صورتم زد - اما در حالی که گریه می‌کرد این کار را انجام داد. "این عجیب ترین چیز بود. او گریه می کرد و می گفت: "هیچ زنی تا به حال او را چنین شرمنده نکرده بود. هیچ زنی هرگز او را چنین احساسی نکرده من این را در طول بقیه سفر، به تکرار شنیدم. احساس بدی داشتم. احساس بدی دارم، هنوز هم احساس بدی دارم."

این دادگاه ادامه دارد و باید دید در پایان دپ و هرد به چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد و هیات منصفه کدامیک را محق می پندارد.