۰ نفر

افزایش پذیرش بیت کوین در جهان؛

تصمیم بنیان گذار لونا برای خرید بیت کوین

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 621554
تصمیم بنیان گذار لونا برای خرید بیت کوین

Kwon بنیانگذار لونا گفت: برای افزایش ذخایر و پشتوانه استیبل کوین TerraUSD (UST) بیش از 10 میلیارد دلار بیت کوین میخواهد خریداری کند.او گفت: دوران پولی جدیدی از استاندارد بیت کوین را رقم خواهیم زد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ بنیانگذار Terraform Labs (TFL) برنامه هایی را برای جمع آوری 10 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) برای افزودن به ذخایر پروژه خود ترسیم کرده است.

ترا یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که در زمینه استیبل کوین ها تخصص دارد. Terra USD آن (UST) یک استیبل کوین الگوریتمی است که با ارزش دلار ایالات متحده پیوند خورده است.

Kwon از طریق توییتر در 14 مارس اشاره کرد که ترا دارایی بومی خود LUNA را برای ایجاد ذخایر خود نمی فروشد و اطلاعات بیشتری به زودی ارائه می شود.

Kwon همچنین به شدت تاکید کرد که استیبل کوین TerraUSD (UST) با پشتوانه 10 میلیارد دلاری به اضافه ذخایر بیت کوین، «دوران پولی جدیدی از استاندارد بیت کوین را باز خواهد کرد».

او افزود: «پول نقد الکترونیکی P2P که خرج کردن آن راحت‌تر و نگهداری آن جذاب‌تر است».

بنیان گذار لونا

Kwon در ادامه افزود که ما در حال خرید بیت کوین هستیم.

هنگامی که کاربران در توییتر از Kwon پرسیدند که از ذخایر بیت کوین برای چه چیزی استفاده می شود، او پاسخ داد که این وجوه برای بازخرید کوتاه مدت UST و برای ذخیره غیرمتمرکز فارکس استفاده خواهد شد.

این دومین بار در ماه جاری است که Kwon برنامه‌هایی برای تقویت ذخایر پشتیبان استیبل کوین Terra ارائه می‌کند.

پس از اینکه TFL روز جمعه 12 میلیون LUNA به بنیاد Luna Guard LFG (به ارزش حدود 1 میلیارد دلار با قیمت های فعلی) برای حمایت از رشد اکوسیستم Terra و پایداری کوین های پایدار آن اهدا کرد، Kwon بیان کرد که این پروژه تا زمانی که تبدیل به اصلی ترین ذخایر رمزارز شود، به این کار ادامه خواهد داد..

بر اساس داده های Coingecko، ارزش بازار UST در حال حاضر 15.12 میلیارد دلار است.