۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مشکل سربازها حل نشود، مجیدی استعفا می دهد!

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 613689
مشکل سربازها حل نشود، مجیدی استعفا می دهد!

از تمرین امروز استقلال خبر رسیده که فرهاد مجیدی به شدت بابت موضوع بازیکنان سرباز تیمش شاکی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ از مدت‌ها قبل حواشی زیادی پیرامون وضعیت نظام‌ وظیفه دو بازیکن استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی شنیده می‌شود. 

مستندات نشان می‌داد که این دو بازیکن در برگه سبز دریافتی از سازمان نظام‌وظیفه، باید در تاریخ یکم اسفندماه خودشان را برای گذراندن خدمت سربازی به محل مربوطه معرفی کنند و در غیر این صورت حضورشان در لیگ برتر غیرقانونی می‌‌شود. این درحالی بود که استقلالی‌های تمام تلاش خودشان را کردند که با استناد به دعوت مرادمند به اردوی تیم ملی در شهریورماه، از معافیت بازیکنان ملی پوش تا سن سالگی استفاده کنند که گویا تا به الان این مسئله انجام نشده است. درمورد یزدانی هم باشگاه تلاش کرد که با تبصره سرباز قهرمان و بازی ملی او، حداقل تا پایان فصل فرجه زمانی داشته باشد تا پس از این این مدافع برای گذراندن خدمت سربازی راهی یک‌ تیم‌ نظامی شود. اما درحالی که پیش از این مدیران آبی با قاطعیت از حل شدن این مسئله سخن می‌گفتند، هردوی این بازیکنان حداقل تا به این لحظه در شرایط قبلی به سر می‌برند و‌ گشایشی در وضعیت آنها به وجود نیامده و هیچ بعید نیست که در بازی چهارشنبه برابر فجرسپاسی هم غایب باشند.

به همین دلیل هم فرهاد مجیدی صبح امروز پس از اطلاع از این موضوع، با عصبانیت شدید در تمرین تیم شرکت کرده و در حاشیه تمرین امروز مشغول تماس با مدیران باشگاه برای اطلاع از حل شدن مشکل یزدانی و مرادمند بوده است.

از تمرین امروز استقلال خبر رسیده که مجیدی اعلام کرده است که اگر مشکل یزدانی و مرادمند حل نشود، از سمت خود استعفا خواهد داد. این استعفا می تواند قبل یا بعد از بازی با فجرسپاسی صورت گیرد و تصمیم مجیدی در این مورد قطعی است و به احتمال فراوان او بدون یزدانی و مرادمند بر روی نیمکت استقلال نمی نشیند.