۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌ در کیش (جدول)

۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 589805
قیمت آپارتمان‌ در کیش (جدول)

قیمت آپارتمان‌ های کیش دست کمی از قیمت‌های بازار مسکن تهران ندارد چنانچه در برخی مناطق و برای آپارتمان‌های لوکس قیمت هر مترمربع مسکن گاهی تا حدود ۱۴۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ قیمت‌ مسکن در کیش دست کمی از بازار مسکن تهران ندارد و بهای هر مترمربع آپارتمان در این جزیره جنوبی کشورمان حداقل بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون تومان است و به ندرت می‌توان آپارتمان‌هایی با قیمت ارزان‌تر پیدا کرد.

در مقابل برخی واحدهایی که موقعیت جغرافیایی بهتری دارند و در برج‌های مشرف به ساحل قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز جزیره را دارند گاهی تا متری ۱۴۰ میلیون تومان هم فروخته می‌شود.

البته غالب مجتمع‌های مسکونی کیش نگهبان دارد و این برای افرادی که ساکن دائمی جزیره نیستند امتیاز به حساب می‌آید. فعالان بازار املاک کیش می‌گویند که امنیت مجتمع‌های مسکونی در این منطقه بسیار بالاست و موارد تخلف، سرقت یا شکایت به ندرت وجود دارد.

البته برای خدمات نگهداری مجتمع‌های مسکونی، ساکنان موظف هستند که مبلغی با عنوان شارژ ماهیانه پرداخت کنند. مشاوران املاک می‌گویند که دسترسی بیشتر محلات کیش به مراکز خرید، دریا و مراکز تفریحی مناسب است و از این نظر اختلاف چندان زیادی بین محلات وجود ندارد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‎های کیش را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه می‌بینید:

قیمت مسکن در کیش