۰ نفر

حسینی: امیدواریم مشکل هواداران برای بازی با سپاهان برطرف شود

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
کد خبر: 588486
حسینی: امیدواریم مشکل هواداران برای بازی با سپاهان برطرف شود

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که برای بازی با سپاهان هواداران این تیم در ورزشگاه حاضر شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدحسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم برنده باشیم. در این چند هفته فشار روی ما خیلی زیاد شده بود و این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و به صدر جدول برسیم.

وی در مورد اینکه در غیاب ووریا غفوری بازوبند کاپیتانی تیم را می‌بندد و مدتی است که دروازه‌بان اصلی تیم شده است، گفت: امسال تلاش کردم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم. در هفته‌هایی که بیرون نشستم صلاحدید فرهاد مجیدی بود. تمریناتم را دنبال کردم و توانستم به درون دروازه برگردم. هر جا باشم آرزوی موفقیت استقلال را دارم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد دعوت به تیم ملی عنوان کرد: سه دروازه‌بانی که الان دعوت می‌شوند لژیونر هستند و این مسئله کار را برای بقیه سخت می‌کند. اما  تمام تلاشم را به کار بگیرم تا ان‌شاءالله دعوت شوم.

حسینی در مورد اینکه مقابل پیکان بهترین بازیکن زمین شد، اظهار داشت: این زحمت بقیه بچه‌ها بود از آنها ممنون هستم. 

وی در مورد بازی هفته بعد این تیم مقابل سپاهان گفت: امیدوارم برای این بازی مشکل تماشاگران حل شود و بتوانیم آنها را در ورزشگاه داشته باشیم بازی خیلی مهمی داریم امیدوارم برنده باشیم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه علت نتیجه نگرفتن استقلال در پنج بازی قبلی چه بود، عنوان کرد: کمی بدشانس بودیم و توپ‌های‌مان گل نمی‌شد. همچنین مشکلات داوری هم وجود داشت و پنالتی گرفته نشد. داوری بازی امشب خوب بود. البته صحنه آنچنانی نداشت که بگوییم پنالتی بوده یا نه.