۰ نفر

یک مقام مسئول؛

مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تهران تمدید شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 521782
مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تهران تمدید شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک پایتخت از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا دهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عمار سعیدیان فر روز دوشنبه در این باره گفت: خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه "تهران من" نسبت به بارگزاری مدارک خود تا دهم اردیبهشت ماه اقدام کنند.

وی در خصوص متقاضیان کارت بلیت مترو نیز افزود: خبرنگارانی که متقاضی کارت بلیت هستند نیز می‌توانند تا مهلت یادشده، تقاضای خود را در سامانه تهران من ثبت کنند.

به گفته وی، پس از پایان ثبت نام که روز ۱۰ اردیبهشت ماه است، مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا صحت سنجی شود و پس از آن سهمیه‌ها تخصیص خواهد یافت.

وی تاکید کرد: هنوز دستورالعمل جدید اولویت بندی سهمیه‌ها از سوی شورای شهر به ما ابلاغ نشده و بر اساس این دستورالعمل سهمیه‌ها اولویت بندی خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: تا زمانی که اختصاص سهمیه‌های سال ۹۹ به پایان نرسد سهمیه‌های ورود به محدوده طرح ترافیک سال ۹۸ اعتبار دارد.

به گفته وی، دیگر بعید است این مهلت تمدید شود به همین منظور از اصحاب رسانه می خواهم فرایند ثبت نام خود را تا روز ۱۰ اردیبهشت ماه انجام دهند.

هم اکنون ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزر

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می شود.