۰ نفر

پیشرَوی قهرمان

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
کد خبر: 512719
پیشرَوی قهرمان

جی‌­پلاس قهرمان تازه ­نفس گلدیران، قبل از آنکه اولین قدم­‌هایش را بردارد، تصویر روشنی از مسیر آینده را برای خود تجسم کرده بود تا براساس توانمندی، پشتکار و خلق ایده‌­های ناب، اهداف تعیین شده را عینیت ببخشد. اکنون جی‌­پلاس پس از پشت سرگذاشتن انبوهی از تجربه‌­های موفق در تولید محصولات متنوع، به سوی قرن قهرمانی گام برداشته و با رونمایی از گوشی­‌های همراه X10 و P10 عزم راسخ خود را برای کاوش مرزهای جدیدی در طراحی و تولید، بار دیگر به نمایش گذاشته است تا شاهد اتفاقی بزرگ و شایان توجه باشیم.

حضور در بازار رقابتی گوشی­‌های همراه، با برندی ایرانی، در عین اینکه شجاعت خاصی را طلب می‌کند به قلبی سرشار از باور نیز نیاز دارد که در تمامی لحظه‌­ها برای ایجاد نیروی لازمِ پیشروی، بکند. از این­ رو جی‌پلاس، با شجاعت و باوری عمیق، موبایل‌های  X10و P10 را با ترکیبی از ویژگی‌­ها و امکانات حرفه‌­ای روانه بازار کرده است

Gplus Web Page X10

در گوشی همراه مدل X10 با یک هارمونی چشم‌نواز از کارایی و زیبایی رو­به ­رو می­‌شوید که در اوج هماهنگی، تجربه­‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهره­‌مندی از دوربین­ چهارگانه مجهز به هوش مصنوعی، تراشه قدرتمند 8 هسته‌­ای و صفحه نمایش با کیفیت، X10 را به انتخابی مطمئن تبدیل کرده است.

Gplus Web Page

مدل P10 جی‌پلاس، یک گوشی کارآمد و دوست­‌داشتنی است که حس خوبی را در حین استفاده از آن تجربه خواهید کرد. دوربین سه‌­گانه، رنگ‌­های زیبا، باتری با مصرف بهینه و قیمت اقتصادی، P10 را در زمره­‌ی گزینه‌‌های بسیار مناسب گوشی­‌های همراه قرارداده است.

هم اکنون گوشی­‌های X10 وP10  در وبسایت جی‌پلاس، فروشگاه‌­های معتبر آنلاین و مراکز خرید تخصصی موبایل در دسترس عموم قراردارد تا فاصله­‌ی انتخاب و خرید شما، به کمترین میزان ممکن کاهش یابد. شایان ذکر است که پیشرَوی قهرمان جی‌پلاس همچنان ادامه دارد گوش به زنگ باشید، سورپرایزهای جدیدی در راه است.