۰ نفر

هتل داریوش کیش

۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبر: 448265
هتل داریوش کیش

جزیره کیش را می‌توان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور دانست. بسیاری از مسافران این جزیره توریستی را انتخاب می‌کنند تا سری به گوشه‌وکنار جاذبه‌های آن مانند تفریحات ساحلی، بوستان آهوان، شهر زیرزمینی کاریز، خانه بومیان و... بزنند. کنار همه این جاذبه‌ها انتخاب هتلی مناسب می‌تواند شیرینی این سفر را تضمین کند. میان هتل های کیش، هتلی را انتخاب کنید که امکاناتی برای رفاه بیشتر و لذت مضاعف از سفر دراختیارتان بگذارد و هزینه اقامت در آن با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد. هتل داریوش کیش یکی از مجلل‌ترین و شگفت‌انگیزترین هتل های کیش است که افراد زیادی برای اقامت یا استفاده از سایر امکاناتش به آن‌جا می‌روند. در این مطلب به بررسی و معرفی هتل داریوش کیش می‌پردازیم.

معرفی

17 سال پیش هتل بزرگ داریوش کیش کنار آب‌های خلیج‌فارس ساخته شد. در طراحی و معماری این هتل از نمای تخت‌جمشید الهام گرفته‌اند. پس از ورود به محوطه این هتل سرستون‌ها، سنگ‌نگاره‌ها، تندیس‌ها و ورودی‌هایی را می‌بینید که شبیه آثار تخت‌جمشید هستند. حتی ساختمان و طراحی داخلی هتل هم شما را یاد فرهنگ و تمدن ایران باستان می‌اندازد. شبیه‌سازی هتل داریوش کیش به کاخ‌های تچر و آپادانا باعث شده توریست‌های زیادی با رزرو هتل کیش از علی بابا این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. برای اقامت هتل داریوش کیش خودتان را به جزیره کیش، میدان داریوش برسانید. این هتل روبروی پارک آهوان یا باغ‌وحش کیش قرار دارد. بنابراین با اقامت در هتل داریوش کیش فاصله کمی تا جاذبه‌های این جزیره دارید.

اگر اهل خرید و گشت‌وگذار در بازار هستید، هتل داریوش از میان هتل ‌های کیش انتخاب مناسب‌تری است. فاصله این هتل با مرکز خرید پردیس یک و دو، برج تجاری کیش، بازارچه هنرهای ایرانی، مرکز خرید سارینا و بازار بین‌المللی زیتون چندان زیاد نیست. هتل داریوش کیش در مناسبت‌های خاص جشنواره‌هایی ویژه برگزار می‌کند. این جشنواره‌ها شامل تخفیف بالا برای اقامت، بازدید از رویدادهای تفریحی مانند پارک دلفین‌ها، تور گردشگری، جشن‌های ویژه ملی و فرهنگی و... می‌شود. البته با رزرو هتل کیش از علی بابا همیشه می‌توانید با بهترین قیمت اتاقی در هتل داریوش کیش رزرو کنید.

دد

اقامت

هتل داریوش کیش به‌طورکلی در سه طبقه و 168 اتاق ساخته شده است. طراحان این هتل ترجیح داده‌اند تا ساختمان هتل شبیه برج‌های مرسوم امروزی نباشد. با اقامت در هتل داریوش کیش می‌توانید از سایر جاذبه‌های تفریحی و تاریخی جزیره با تخفیف بالا استفاده کنید. برای اقامت در هتل داریوش باید بین یک تا پنج میلیون برای هرشب بپردازید. البته ممکن است این مبلغ باتوجه به برخی امکانات هتل بیشتر شود. اتاق‌های دو تخته هتل داریوش فقط یک تخت دونفره دارند؛ درصورت درخواست مسافران یک کاناپه تخت‌خواب شو بدون دریافت هزینه به اتاق اضافه می‌شود. اگر اتاق‌های کابانا تریپل این هتل را رزرو کنید، چشم‌اندازی روبه دریا خواهید داشت. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش از دو تا پنج نفر با قابلیت نفر اضافه را پشتیبانی می‌کند. با رزرو هتل کیش از علی بابا اتاق دلخواه‌تان را با قیمت مناسب رزرو کنید. اگر ویلاهای هتل داریوش را برای اقامت درنظر دارید، باید به فاصله آن تا بخش ورودی هتل توجه کنید. این ویلاها در فاصله دوری از پذیرش قرار گرفته‌اند؛ به‌همین دلیل برای اقامت سالمندان و افراد کم‌توان مناسب نیستند.

امکانات

با رزرو اتاق در هتل داریوش کیش امکانات رایگانی مانند بوفه کامل صبحانه، اینترنت در اتاق و لابی هتل، زمین تنیس، استخر روباز آقایان و سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی دراختیارتان قرار می‌گیرد. برای استفاده از سرویس ترانسفر این هتل 24 ساعت پیش از سفر به کیش ساعت دقیق رسیدن به این جزیره را به‌اطلاع مسئولان هتل داریوش برسانید. همچنین می‌توانید هنگام رزرو اتاق در قسمت توضیحات مشخصات دقیق پروازتان را بنویسید. کافی‌شاپ این هتل در طبقه همکف از ساعت هشت صبح تا یک بامداد و رستوران آن با نام آپادانا از ساعت هفت صبح تا 23 فعال است. رستوران پاسارگاد نیز در همین طبقه خدماتش را ارائه می‌دهد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای مشتریان تهیه می‌کند. کافه لانج از ساعت 18 تا 21 انواع عصرانه‌ها و فست‌فودها را تهیه می‌کند. اگر اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های هتل داریوش را رزرو کرده باشید، می‌توانید رایگان از خدمات این کافه استفاده کنید. شما می‌توانید از پیست دوچرخه‌سواری هتل داریوش با فضایی استاندارد استفاده کنید. استخر، سونا، جکوزی و پینت‌بال از دیگر امکانات ورزشی هتل داریوش کیش هستند.

منبع : سایت علی بابا

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، خدمات اتو، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، پارکینگ، صندوق امانات و... از سایر امکانات هتل داریوش محسوب می‌شوند. هتل داریوش امکانات ورزشی در آب، آلاچیق ساحلی، فضای سبز شگفت‌انگیز، امکان پیاده‌روی در باغ هتل و... را نیز دراختیارتان می‌گذارد تا لذت سفر به کیش برایتان چندبرابر شود. با ثبت‌نام در تورهای گردشی کیش هتل داریوش، از معروف‌ترین تا ناشناخته‌ترین جاذبه‌های کیش را ببینید. اگر به غواصی، قایق‌رانی، بیلیارد و... نیز علاقه‌مند هستید، ازمیان هتل های کیش هتل داریوش را رزرو کنید. سالن بدنسازی هتل داریوش با دستگاه‌های پیشرفته ورزشی از محبوب‌ترین قسمت‌های هتل برای ورزش‌کاران محسوب می‌شود.