۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پشت پرده لغو نشست خبری 19خرداد ماه رییس سازمان بورس/ نشست جدید قالیباف اصل فردا برگزار می‌شود

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 447446
پشت پرده لغو نشست خبری 19خرداد ماه رییس سازمان بورس/ نشست جدید قالیباف اصل فردا برگزار می‌شود

نشست خبری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ساعت 10 صبح فردا دوشنبه یک تیر ماه برگزار خواهد شد. این نشست قرار بود 19 خرداد ماه برگزار شود که به دلیل آنچه که تعداد زیاد رسانه‌های متقاضی و دشواری تامین شرایط مناسب بهداشتی اعلام شد، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛  قرار بود نشست خبری حسن قالیباف اصل، رئیس جدید سازمان بورس، به منظور اعلام مهم‌ترین برنامه ها و پاسخ به سوالات خبرنگاران 19 خرداد ماه در وزارت اقتصاد برگزار شود، اما به بهانه تعداد بالای خبرنگاران و دشواری تامین شرایط مناسب بهداشتی برای آنان و به منظور رعایت توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا لغو شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که استعفای برخی از مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار و اختلاف نظرها میان مسئولان این سازمان، دلیل لغو نشست خبری قالیباف اصل است. شایعاتی که چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، چرا که اگر مبنای لغو نشست ویروس کرونا باشد، روند شیوع این ویروس همچنان پابرجا است و احتمال ابتلای خبرنگاران یا مدیران حاضر در نشست خبری، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی نیز وجود دارد.

البته روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار پس از لغو نشست رئیس این سازمان، اظهار امیدواری کرد که با تامین شرایط مناسب نشست را برگزار کند.

این نشست که فردا برگزار خواهد شد، به دلیل پاسخگویی حسن قالیباف اصل به سوالات خبرنگاران و ارائه گزارش درخصوص برنامه‌های مهم سازمان بورس، اقدامات انجام شده و... از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسن قالیباف اصل در تاریخ 23 فروردین ماه سال جاری با تایید وزیر امور اقتصاد و دارایی، به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی و جایگزین شاپور محمدی در این سازمان شد.

در حال حاضر، سه ماه از انتخاب قالیباف اصل به عنوان رییس سازمان بورس می‌گذرد و تاکنون نشست خبری برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران، گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده برگزار نشده است.