۰ نفر

سه مرد به جان دخترک ۹ساله افتادند

۹ مهر ۱۳۹۸، ۱:۴۸
کد خبر: 384540
سه مرد به جان دخترک ۹ساله افتادند

دختر بچه ۹ساله اصفهانی که اسیر ۳مرد شده بود به دست پلیس اصفهان آزاد شد. ۳مرد با دیدن طلاهای دختربچه به وسوسه افتاده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام سرقت طلاجات دختربچه ۹ ساله اش توسط سه  نفر سارق سریعاً واحد گشت انتظامی در محل حاضر و تحقیقات تخصصی خود را انجام دادند.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخصات سارقان به دست آمده و بلافاصله به همه واحدهای گشتی اعلام و در کمتر از یک ساعت خودروی سارقان  توسط ماموران شناسایی و  متوقف شد.

سرهنگ صادقی از دستگیری هر سه نفر سارق طلاجات کودکان در این عملیات خبر داد و گفت: طلاهای مالباخته در بازرسی از متهمان کشف و به وی بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان  اظهار داشت: سارقان در اظهارات خود عنوان کردند که به قصد سرقت طلاجات از کودکان و سالمندان در مناطق گردشگری و تفریحی تردد می کردند. 

این مقام انتظامی گفت: به خانواده ها توصیه می کنیم از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان هنگام حضور در معابر عمومی و خلوت، کوچه ها و پارک ها به دور از چشم خودتان خودداری نموده و به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوند و به افراد غریبه اعتماد نکنند.