۰ نفر

در گفت وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

برنامه‌ای برای فروش صبا فولاد خلیج فارس وجود ندارد/ بیشتر واحدهای تولید فولاد دچار مشکل هستند

۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
کد خبر: 380180
برنامه‌ای برای فروش صبا فولاد خلیج فارس وجود ندارد/ بیشتر واحدهای تولید فولاد دچار مشکل هستند

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، گفت که خرید صبا فولاد توسط یکی از شرکت های فولادی صحت ندارد و این کارخانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی یزدخواستی، درگفت و گو با اقتصاد آنلاین از طرح تولید ده میلیون تن تولید فولاد دراستان هرمزگان خبرداد و گفت: تفاهم نامه ای میان شرکت های فولاد هرمزگان، صبا فولاد خلیج فارس و گل گهر مبنی بر تولید و توزیع این ده میلیون تن امضا شده است.

وی ادامه داد: این طرح به دو شکل ادامه پیدا خواهد کرد؛ممکن است این شرکت ها ادغام شده و این ده میلیون تن را به کار بگیرند یا به صورت تکی باقی مانده و به صورت مشترک، شرکتی را برای توسعه و استفاده از این ده میلیون تن، تاسیس کنند.

مدیرعامل صبا فولادخلیج فارس افزود:صبا فولاد خلیج فارس  نیز به همکاری با این شرکت ها می پردازد و برنامه ای برای واگذاری این کارخانه وجود ندارد.

یزدخواستی در واکنش به کاهش تولید محصول در صبا فولاد خلیج فارس گفت: بیشتر واحدهای تولید فولاد دچار مشکل هستند اما تلاش می شود این مشکلات رفع شده و تولید ادامه یابد و وزارتخانه نیز درحال پیگیری برای رفع مشکلات است.

وی تصریح کرد: کارخانه صبافولاد خلیج فارس نیز به بررسی موانع می پردازد وتلاش خود را برای ادامه تولید به کار می گیرد.

اوگفت: مشکلاتی مانند مشکلات ارزی و صادرات در بیشتر مواقع در صنعت فولاد وجود دارند اما اگر زنجیره تولید داخلی تکمیل شود و توزیع مناسب و درستی نیز صورت بگیرد، می توان موانعی که بر سر راه این صنعت هستند را برطرف کرد.