۰ نفر

جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی سه شنبه برگزار می شود

۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
کد خبر: 154986
جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی سه شنبه برگزار می شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی را روز سه شنبه هفته جاری اعلام کرد و گفت: سخنرانان موافق و مخالف وزیران پیشنهادی باید بعدازظهر فردا ثبت نام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان که ریاست ساعاتی از جلسه علنی روز یکشنبه مجلس را برعهده داشت جلسه بعدی را روز سه شنبه اعلام کرد و زنگ پایان جلسه را نواخت.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه نیز خطاب به نمایندگان مجلس گفت: فردا بعدازظهر مخالفین و موافقین وزرای پیشنهادی باید ثبت نام کنند تا سخنرانان به قید قرعه از میان آنها انتخاب شوند.

وی ادامه داد: دو مخالف و دو موافق می توانند درمورد هر وزریر پیشنهادی اظهار نظر کنند.

رییس جمهوری یکشنبه گذشته در نامه ای به رییس مجلس، سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و فخرالدین احمدی آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

** برطبق آیین نامه سوال کننده در آخرین بخش صحبت می کند

غلامرضا کاتب عضو دیگر هیأت رییسه مجلس نیز امروز در پاسخ به اعتراض وزیر نیرو در زمینه روند سوال از وزیر گفت: آیین نامه داخلی مجلس پیش بینی کرده است که سوال کننده در آخرین بخش صحبت کند. ضمن این که سوال کننده باید درباره همان سوالی که مکتوب بوده، صحبت کند.

وی ادامه داد: رییس جلسه همواره کنترل می کند که صحبت های نماینده سوال کننده از سوال خارج نشود. ما مجبور به رعایت آیین نامه داخلی مجلس هستیم.

حمید چیت چیان وزیر نیرو برای پاسخ به 3 سوال احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافت.