حضور عراقچی در تجمع خیابانی شب ۱۲ فروردین
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در در تجمع خیابانی شب ۱۲ فروردین در بین مردم پایتخت گفت: من به این تجمع آمدهام که فقط روحیه بگیرم.
|
تاریخ انتشار : ۱۱/فروردين/۱۴۰۵ | ۲۳:۳۱ 

