۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پخش زنده بازی پرسپولیس اولسان در صفحهAFC با گزارش عادل فردوسی‌پور/ افزایش بیش از یک و نیم میلیون نفری دنبال‌کنندگان این صفحه پس از انتشار خبر

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 491117
پخش زنده بازی پرسپولیس اولسان در صفحهAFC با گزارش عادل فردوسی‌پور/ افزایش بیش از یک و نیم میلیون نفری دنبال‌کنندگان این صفحه پس از انتشار خبر

بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز به صورت زنده از صفحه اینستاگرام AFC با گزارش عادل فردوسی‌پور پخش خواهد شد. انتشار این خبر موجب شد تا در کمتر از چند ساعت بیش از یک و نیم میلیون نفر این صفحه را دنبال کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، پرسپولیس، امروز ساعت 15:30 به وقت ایران، در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیمی از کره جنوبی می‌رود. این بازی در زمان یاد شده، از صفحه رسمی AFC در اینستاگرام، به صورت زنده با گزارش عادل فردوسی‌پور به نمایش گذاشته خواهد شد.

خبر گزارشگری بازی فینال آسیا توسط عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام AFC، مورد استقبال تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان کشور قرار گرفته است و این استقبال به حدی بود که تعداد دنبال‌کنندگان صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از یک و نیم میلیون نفر افزایش یافت و همچنان نیز افزایش دنبال‌کنندگان این صفحه ادامه دارد.

1

چه طور بازی را تماشا کنیم؟

بازی پرسپولیس اولسان راس ساعت 15:30 به صورت لایو اینستاگرامی از صفحه اینستاگرام AFC پخش خواهد شد. برای تماشای بازی پرسپولیس – اولسان با گزارش عادل فردوسی پور، باید در قسمت جست‌وجو برنامه اینستاگرام theafchub_ir را سرچ کنید و راس ساعت یادشده، با کلیک بر روی پروفایل این صفحه می‌توانید بازی پرسپولیس اولسان را به صورت زنده تماشا کنید.