۰ نفر

مترجم استراماچونی: نمی‌دانم چرا او نیامد

۷ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۴۳
کد خبر: 405378
مترجم استراماچونی: نمی‌دانم چرا او نیامد

مترجم «آندره‌آ استراماچونی» گفت: همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود ولی نمی‌دانم چرا او نیامد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «یوسف دانشیار» اظهار داشت: آخرین باری که با «آندره‌آ استراماچونی» صحبت کردم هفته گذشته بود و او علاقه زیادی داشت تا دوباره به ایران برگردد و هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

وی افزود: در دو بازی آخر استقلال در لیگ برتر که مقابل تیم‌های «شاهین شهرداری بوشهر» و «ماشین‌سازی تبریز» برگزار شد، استراماچونی با من در ارتباط بود و تعویض‌های استقلال با نظر مستقیم وی صورت می‌گرفت.

مترجم استراماچونی خاطرنشان کرد: همه چیز از بازگشت استراماچونی به ایران حکایت داشت و او حتی تقسیم کار انجام داده بود. به عنوان مثال یک مربی در تدارک برگزاری اردوی نیم فصل بود، مربی دیگری بازیکنان مورد نظر را رصد می‌کرد و دیگری برنامه‌های تمرینی تیم را آماده می‌کرد و نمی‌دانم چه اتفاقی شکل گرفت که همه چیز به ریخت.

دانشیار تصریح کرد: به طور حتم اگر استراماچونی روی نیمکت استقلال در سه بازی آخر حضور داشت، نتایج بهتری رقم می‌خورد چرا که بودن وی به مراتب نقش تاثیرگذاری داشت.

وی تاکید کرد: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی فردا در مذاکره استقلال و استراماچونی رخ خواهد داد اما امیدوارم بهترین اتفاق برای استقلال رخ دهد.

مترجم استراماچونی در پایان گفت: متاسفانه نتوانستم کریسمس و سال جدید مسیحی را به استراماچونی تبریک بگویم اما امیدوارم برای سال جدید میلادی این اتفاق به صورت حضوری رخ بدهد.