۰ نفر

سه ترفند جذاب؛

چگونه مخفیانه، استوری و پیام اینستاگرام را ببینید

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۳
کد خبر: 621848
چگونه مخفیانه، استوری و پیام اینستاگرام را ببینید

اینستاگرام حالا به یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است. بنابراین دانستن برخی ترفندهای آن بسیار مفید و جذاب است. در این گزارش سه ترفند جذاب تماشای مخفیانه استوری، خواندن پیام بدون اطلاع طرف مقابل و دانلود رایگان و باصدای ریلیز را با هم مرور می کنیم.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ اینستاگرام حالا به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده‌است؛ خواه اشتراک گذاری عکس، فیلم، داستان و یا بررسی موارد به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان یا خانواده خود. امروز سه ترفند برتر اینستاگرام را که باید در سال 2022 بدانید را به اشتراک می گذاریم:

استوری اینستاگرام شخصی را بدون اطلاع او ببینید

گاهی اوقات دوست دارید استوری های اینستاگرام شخصی را ببینید، اما به هر دلیلی نمی خواهید آنها بدانند که استوری های او را دیده اید. با این حال هنوز هم چنین قابلیتی در اینستاگرام تعبیه نشده است. نگران نباشید راه حلی برای این کار داریم، ابزارهایی وجود دارد که به شما امکان می دهد استوری های اینستاگرام هر کسی را تماشا و دانلود کنید.

  1. وارد سایت  Instadp.com  شوید
  2.  نام کاربری اینستاگرام اکانتی که می خواهید استوری آن را ببینید را وارد کنید
  3. بر روی Continue کلیک کنید
  4.  همچنین می توانید استوری را در هر پلتفرمی دانلود و به اشتراک بگذارید.

بدون اینکه فرد متوجه شود، پیام ارسالی او را بخوانید

یک ویژگی جذابی که در واتس آپ وجود دارد اما هنوز در اینستاگرام ارائه شده است، ویژگی ای است که در آن می توانید پیام ارسالی را بدون اینکه فرد ارسال کننده پیام متوجه شد، بخوانید.

از سال 2019، اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای محدود کردن (restrict) افراد ایجاد کرد. بر این اساس زمانی که شما شخصی را محدود می کنید، اینستاگرام نظرات آن شخص را در مورد پست های شما، به دیگران نشان نمی دهد و البته پیام های او به بخش درخواست ها منتقل می شود.

نکته این است که خواندن پیام هایی که در بخش درخواست ها هستند، خواندن آن ها توسط شما را نشان نمی دهد و طرف مقابل هرگز متوجه نمی شود که شما پیام او را خوانده اید. بنابراین یک راه آسان برای خواند پیام ها در دایرکت اینستاگرام محدود کردن و خواندن پیام او از بخش درخواست ها است.

1

2

دانلود ریلز (Reels) با صدا و رایگان:

تماشای ریلز اینستاگرام بسیار سرگرم کننده است. دسته های مختلفی از ریلز وجود دارد؛ برخی  سرگرم کننده هستند، برخی اطلاعات مهمی را به اشتراک می گذارند و برخی دیگر موضوعات جدیدی را به شما آموزش می دهند. اگر می‌خواهید ریلز را در گالری تلفن خود ذخیره کنید تا بتوانید آن‌ها را در هر پلتفرمی یا با شخصی که در اینستاگرام نیست به اشتراک گذاشت. تنها کافیست کارهای زیر را انجام دهید:

  1. برنامه Saverr Reels Downloader را دانلود کنید
  2. ریلز مورد نظر را انتخاب کنید و با کلیک بر روی منوی سه نقطه، لینک آن را کپی کنید
  3. سپس برنامه SAVERR را باز کنید
  4. برنامه به طور اتوماتیک لینک کپی شده را دانلود خواهد کرد

3

منبع: gadgetstouse