۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۶ آبان

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۰:۵۶
کد خبر: 681898
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۶ آبان

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ارابه: ارابه نمادی از فناوری و تصویری از غلبه انسان بر روی ماشین است. بدون مهارت، اراده و عزم راسخ برای حرکت دادن اسب ها در همان جهت مشخص، ماشین یا ارابه ارزشی نخواهد داشت. این کارت به شما نشان می دهد در جایی که شرایط به نفع شماست، استفاده از قدرت اراده و اشتیاق، به نوعی وقت تلف کردن است. اگر می خواهید از قدرت اراده خود به درستی استفاده کنید، ابتدا باید درباره مسائل خوب فکر کرده و به درستی آن ها را بفهمید.

زندگی یک سفر جادویی است و با رشد و پرورش شما ساخته می شود. آرزوهای شما نیازمند یک تایید درونی است تا به واقعیت بپیوندد. اکنون احساس می کنید که وارد مراحل جدیدی از زندگی تان شده اید. اگر نیتی در زمینه احساسی دارید، شاید لازم است دیگر از بررسی کردن او دست بردارید، به خدا توکل کرده و قدمی بردارید. نتایج ممکن است شما را متعجب کند. در چنین زمانی باید از فرصت ها خوب استفاده کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت شیطان : شیطان دومین هنرمند بزرگ جهان است، زیرا می تواند توهمی را ایجاد کند که کاملا دقیق و واقعی به نظر برسد. ایجاد توهم کلید اصلی موفقیت مالی است، اما موفقیت مالی به تنهایی رمز خوشبختی نیست. این کارت نشان دهنده لذت و شادی است. لذت شاید هیجان انگیز باشد، اما خیلی سریع تر از شادی به وجود آمده و از بین می رود. بنابراین، این کارت از شما می پرسد که امروز کدام یک برایتان مهم تر است؟

درویش به شما توصیه می کند که به دنبال نگه داشتن هر چیزی نباشید. آن ها را رها کنید تا به آرامش برسید. شما این قدرت را دارید تا چیزهایی را که نمیخواهید، کنار بگذارید. اگر به دنبال عشق هستید و نمی خواهید از آن بگذرید، اکنون زمان مناسبی است تا رابطه تان را وارد مرحله جدیدی کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ستاره : ستاره می تواند کارت آرامش پس از طوفان، تجدید حیات پس از غم و اندوه و سود مالی برای یک رویای فراموش شده در گذشته باشد. ستاره خالق آرزوهای شماست که باعث بروز الهام و موفقیت می شود. بدون ستاره، هیچ چیزی وجود نخواهد داشت تا به سادگی، آنچه را که در درون تان وجود دارد را به مخاطبان بیشتری نشان دهد. ستاره می تواند برای کسانی که به دنبال رضایت عاطفی هستند، عشق و برای کسانی که رویاهای بلندتری دارند، موفقیت به ارمغان بیاورد.

کارت راهبه مظهر آرامش بوده و آرامش، کلید حل مشکلات است. آرام بودن تعادل زندگی تان را حفظ کرده و اجازه نمی دهد چیزی شما یا اعتماد به نفس تان را تضعیف کند. شما مانند یک ققنوس رشد کرده و از خاکسترتان شکوفا خواهید شد. زمانی که از خشم، افسردگی، و بدبینی به بی تفاوتی برسید، رشد کرده و به جایگاه بالایی خواهید رسید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت مرد به دار آویخته : کارت مرد آویخته همیشه به جای پاسخ، سوالات زیادی برای شما با خود به همراه دارد. ماهیت این کارت این است که همه چیز را معکوس کرده و جنبه آسیب پذیر خود را نشان دهد. با نشان دادن خود واقعی تان به دیگران، اجازه می دهید که قلب تان را بشکنند، اما این افکار منفی که مانع رشد و خودآگاهی شما می شود را رها کنید. وقتی فداکاری می کنید، انتظار دارید که در نهایت چیزی بدست آورید، بنابراین از خود می پرسید واقعا به دنبال چه چیزی هستید؟ نکته اصلی برای پیدا کردن خود واقعی این است که بدانید واقعا به دنبال چه چیزی هستید.

اکنون لحظه بسیار مهمی است و یک تغییر شغلی، مسیر جدید، تصمیم گیری مطلوب یا بهبود اوضاع برایتان رخ خواهد داد. گذشته به تاریخ پیوسته و شروعی تازه در راه است. اتفاقات نو، فکرهای جدید می طلبند. امروز، به اعماق درون خود رجوع کرده و تصمیم بگیرید. تا زمانی که قاطعانه رفتار نکنید، بی قرار و نا آرام باقی می مانید و این شرایطی است که باعث می شود تصمیم درستی اتخاذ نکنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت چرخ سرنوشت: کارت چرخ سرنوشت به شما می گوید چرخ را بچرخانید تا یک فرصت جدید پیدا کنید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی پیش خواهد آمد، اما شانس نیز به ندرت در خانه هر کس را می زند، پس چرا از آن استفاده نمی کنید؟ کارما همان چیزی است که شما را به سمت این فرصت سوق می دهد، اما این انتخاب شماست که چگونه از آن استفاده کنید. شانس یک شمشیر دو لبه است که می تواند هم باعث خوشبختی و هم احساس نفرت از خود شود، بنابراین مطمئن شوید این خوش بختی، چشمان تان را کور نخواهد کرد.

چرخ سرنوشت به شما این امکان را می دهد که با استفاده از قدرت تان، برای خود فرصت های جدیدی ایجاد کرده و از آن ها بیشتر بهره را ببرید. اختلافات با دلسوزی و تفاهم برطرف می شوند. همه چیز مثل گذشته نیست و چرخ سرنوشت، فرصت های تازه ای برای شما فراهم می کند. اگر بار اول از نتایج راضی نبودید، بلند شده و مجددا اقدام کنید. این تلاش تازه، نتایج متفاوت تری را برایتان رقم خواهد زد.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت عاشقان : کارت عاشقان ممکن است نشان دهنده روابط عاشقانه و همچنین شرکای تجاری عالی و دوستان خوب برای شما باشد. این کارت بیانگر اتحاد و یا گردهمایی برای انجام کار یا لذت های شخصی است که می تواند فرد را به آگاهی، سود مالی یا شوق بیشتر برساند. با این حال، کارت عاشقان کمی به دنبال منافع شخصی نیز هست، زیرا شما می توانید با تحقق نیازها و خواسته های شریک عاطفی خود، نیازها و خواسته های خود را نیز برآورده کنید. عشق به معنی شکوفایی خود از طریق شکوفایی و برآورده کردن نیازهای دیگران است.

کمی آشفته هستید. احساس بی قراری می کنید و به فضایی تازه و آزاد نیاز دارید. هم اکنون شانس خوبی ای برای شروع مجدد در زندگی تان فراهم شده و اتفاقات مثبتی برایتان رخ می دهد. بیرون از شما دنیای بسیار جالبی وجود دارد و نمی توانید خودتان را محدود کنید. از پوسته خود خارج شود، ببینید که چگونه انسانی هستید و می خواهید به چه چیزی تبدیل شوید. شما می توانید از تمام لحظات خود لذت ببرید.

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قدرت: قدرت یعنی همه ما یاد بگیریم حیوان درون مان را که روی کارت نیز نشان داده شده است، دوست بداریم. کارت قدرت از توانایی و امکان در آغوش گرفتن و نوازش کردن شیری وحشی، برای همزیستی در مکانی شاد، و نه برای اطاعت و فرمان برداری، صحبت می کند. منظور از این حرف، حیوان وحشی درون یک قفس در باغ وحش نیست، بلکه منظور حیوانیست که هر روز در درون خود با آن کنار می آیید. امروز فرصت آن است که با حیوان درون خود کنار بیایید و بیاموزید که چگونه او را نوازش کنید تا به جای ایجاد مشکل، به شما کمک کند.

خواسته جدیدی دارید و کسی می خواهد به شما کمک کند تا به آن ها برسید. با این حال، باید خواسته خود را کاملا واضح به او بگویید. در غیر این صورت، آن فرد تصور می کند که اگر کمک نیاز داشتید، حتما آن را اعلام می کردید. اما آیا شما این کار را انجام می دهید؟ تمرین کردن می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بنابراین، هر کاری را چند بار امتحان کنید. اگر آرزوی شما به افراد دیگر نیز مربوط است، احتمالا باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند کارهایشان را درست انجام دهند. آن ها نیز قدردان شما خواهند بود.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ملکه : بیرون کشیدن کارت ملکه نشان دهنده دیدگاه های حمایت کننده ای است که از طریق الهامات الهی آشکار می شود. چه در زمینه معنوی و چه در زمینه مادی، شما برای رسیدن یا بدست آوردن چیزی خارق العاده تلاش می کنید. اما نکته مهم این جاست که ملکه نیز مانند شما می خواهد بر چیزی که پرورش می دهد، حکمرانی کند. این کارت علاوه بر حفظ سلامت جسمانی، بر امور زیبایی نیز اشاره دارد.

وقت آن است که مسیر زندگی و خواسته هایتان را مشخص کرده و سپس، بر روند شکوفایی آن تمرکز کنید. زمانی که تصمیم می گیری به چیزی تبدیل شوی که واقعا نیستی، زندگی به آرامی از حرکت باز می ایستد. صبر نکنید که برای شما اتفاقی بیفتد یا کسی کاری را برایتان انجام دهد. زندگی خود را همانطور که می خواهید باشد، تنظیم کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت جادوگر : کارت شعبده باز نشان دهنده آگاهی ناخودآگاه شما نسبت به خودتان است. شما می توانید با اراده و تصمیم درست به اهداف تان دست پیدا کرده و هنگام انجام دادن این کارها، روح خود را رها کنید. این ویژگی کارت جادوگر است. در حالی که دیگران فقط به واقعیت ها توجه می کنند، شعبده باز به اهداف پنهانی که افراد عادی توانایی درک آن را ندارند، خواهد رسید.

کارت جهان از شما می خواهد اقدامی انجام دهید. همه تصمیمات لازم نیست دائمی باشند. مواردی وجود دارد که به فرد کمک می کند بهتر بتواند شرایط را کنترل کند. زمانی که از ماموریت خود اطمینان پیدا کردید، صادقانه متعهد شوید و به آن پایبند بمانید. با استفاده از جادوی این کارت، آرزوی شما برآورده می شود.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت: کارت قدرت به شما می گوید که برای موفقیت در زندگی یا زنده ماندن به چه چیزهایی نیاز دارید. قدرت خود را توسعه دهید تا بتوانید کوه ها را جا به جا کنید. این قدرت یک نیروی بی رحمانه و خشن نیست، بلکه یک انرژی ذهنی ظریف، یا یک نیروی حیاتی برای هدایت زندگی است. برای ساختن این قدرت از ذهن و بدن خود استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید. زندگی به اندازه کافی دشوار نیست، ولی مبارزه با خودتان آن را صد برابر سخت تر می کند. با این حال بدانید که قدرت درونی تان می تواند این سختی را برطرف کند.

امروز، ارابه ای که از کنترل خارج شده، باید به مسیر خود برگردد. با انجام کارهای بدون فکر، ممکن است از مسیر رسیدن به خواسته های خود خارج شده و کارهایی مطابق میل دیگران انجام دهید. شما باید همسو با مسیر درست و مناسب حرکت کنید. شما می دانید که در یک مسیر اشتباه قرار داشته و کمی سردرگم شده اید.

 فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت چرخ سرنوشت: گردونه (چرخ) سرنوشت کارت شانس است. این کارت، با توجه به کارمای سرنوشت، برایتان فرصت هایی به ارمغان می آورد که استفاده یا عدم استفاده از آن به خود شما بستگی دارد. این فرصت می تواند اغلب در زمینه مالی یا گاهی شخصی باشد. موجودات چهار بال روی این کارت که کتاب قانون در دست دارند، آماده اند تا همزمان با بهره گیری از این شانس، نیروهای الهی را نیز وارد زندگی تان کنند. بنابراین، انتخاب های عاقلانه ای داشته باشید، زیرا خوش شانسی به سراغ کسانی می رود که کارما مثبتی دارند.

کارت اعتدال به معنای خویشتن داری است. این انرژی شما را برای رسیدن به آرزوها و خواسته هایتان هدایت می کند. کارت اعتدال جاه طلبی، خوش بینی، پشتکار و حالت محافظه کارانه شما را متعادل می کند. از این نظر، شما فرد فعالی هستید که احترام و اعتماد دیگران را برمی انگیزد. این کارت نوید بخش خبری خوب، در آینده نزدیک است.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت شیطان: کارت شیطان این سوال را در ذهن متبادر می کند که برای بدست آوردن چیزهایی که نیاز دارید، چقدر مشتاق هستید؟ اکثر مردم بلافاصله به آنچه آرزو دارند، می رسند و این کارت نشان دهنده توانایی تحقق خواسته ها و میل و اشتیاق آن هاست. احتمالا در زمینه مالی و احساسی اهدافی در ذهن شما وجود دارد، اما این کارت از شما می پرسد که قیمت و بهای بدست آوردن این امکانات چقدر است. بنابراین، قبل از دادن هر گونه تعهدی باید همه جوانب را خوب بسنجید.

در شرایط پیش رویتان باید رفتار عادلانه و بی طرفانه داشته باشید. شما پشتیبان هایی دارید که در حل و فصل کردن مشکلات تان، به شما کمک می کنند. اگر می خواهید قاضی خوبی باشید، باید بی طرف بمانید و دیگران را همانطور که هستند، ببینید. اگر سوال شما درباره سازش و آشتی است، جواب “بله” می باشد. انصاف و عدالت، در پرتو سخاوت عاطفی، منجر به آرامش قلبی خواهد شد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید