۰ نفر

ملاک های انتخاب استاد خصوصی زبان

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۰
کد خبر: 578945
ملاک های انتخاب استاد خصوصی زبان

یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی، مطالعه با یک معلم خصوصی است. در واقع کلاس های انفرادی به زبان آموزان این امکان را می دهد که تمام توجه معلم را به خود معطوف داشته باشند و با توجه به نیازهای آموزشی خود از کلاس های تخصصی بهره مند شوند. یک معلم خوب از همان جلسه اول سطح و توانایی های زبان آموز و همچنین نیازهای ارتباطی و عملی او را مشخص می کند.

اما، چگونه یک معلم خصوصی خوب انتخاب می کنید؟ تبلیغات گزینه های زیادی را از طریق سایت های تخصصی، آژانس ها و تبلیغات خصوصی ارائه می دهد. هر کسی می تواند خود را به عنوان معلم زبان معرفی کند و یک انتخاب نادرست می تواند منجر به اتلاف وقت و هزینه شود. برای جلوگیری از تصمیم نادرست، لازم است علاوه بر ارزیابی دوره ای پیشرفت و رضایت شما، ملاک های مناسب برای یک معلم خوب را نیز در نظر بگیرید.در ادامه می خواهیم ملاک های انتخاب استاد خصوصی زبان را بررسی کنیم.

دانش

یکی از ملاک های اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد، بدون شک دانش زبانی معلمان است. بسیاری بر این باورند که معلم نیتیو در همه موارد انتخاب خوبی است، اما همیشه اینطور نیست. این که یک گوینده خوب در زبان باشید لزوماً شما را به یک معلم خوب تبدیل نمی کند. در عوض، یک معلم خوب از نظر زبان شناسی و همچنین از دیدگاه آموزشی، باید علاوه بر تجربه کافی،گواهینامه های زبانی سطح بالا مانند CELTA که توسط دانشگاه کمبریج اعطا می شود را کسب کند. معلمی را پیدا کنید که رزومه و دانش خوبی داشته باشد.

روش تدریس

ملاک مهم دیگری که باید در نظر داشت روش تدریس است. معلمی که به ارائه مطالب دستور زبان به روش سنتی محدود می‌شود، به ‌روز و تاثیرگذار نیست. معلمی را انتخاب کنید که می داند چگونه روش های تدریس مختلف را اجرا کند و می داند چگونه روش های خود را با توانایی ها و ویژگی های دانش آموزان خود تطبیق دهد. هر دانش آموز متفاوت است و هوش، سبک یادگیری و ریتم متفاوتی دارد. این بر عهده معلم است که آن صفات را شناسایی کند و کلاس خود را بر اساس آن سازماندهی کند. معلمی را انتخاب کنید که سازگار، انعطاف پذیر و طرفدار روش های عملی و کاربردی باشد

گفتگو

تمرین قواعد زبان بدون شک برای آمادگی خوب ضروری است و یک معلم زبان می داند که تمرین چقدر مهم است. بنابراین، معلمی را انتخاب کنید که جنبه ارتباطی زبان را ترجیح می دهد و تقریباً همیشه انگلیسی صحبت می کند. علاوه بر این، یک معلم خوب می‌داند که به صحبت‌های دانش ‌آموزانش گوش دهد، حرفشان را قطع نمی‌کند و فقط زمانی که صحبتشان تمام شد، آنها را اصلاح می‌کند.

شخصیت

شخصیت معلم نیز بسیار مهم است. معلمی را انتخاب کنید که دوست دارید و هرگز خسته کننده نیست. همدردی شرط کافی نیست، اما بدون شک برای کمک به ارزیابی کلاس ها مهم است. یک معلم خوب می تواند کلاس های خود را با ترجیحات دانش آموزان خود تطبیق دهد و می داند که چگونه کلاس را سرگرم کننده و لذت بخش کند. آنها باید همیشه به روز باشند و آنچه را که آموزش می دهند، دوست داشته باشند. فردی را انتخاب کنید که می داند چگونه شما را شگفت زده کند و هر کلاس را جذاب کند، فراتر از محتوای دستوری و کلمات جدیدی که باید یاد بگیرید.

تداوم

یک معلم آموزش دیده هرگز کلاس های خود را به سرنوشت واگذار نمی کند. آنها می دانند که چگونه برنامه را به طور هماهنگ و کامل توسعه دهند. آنها همچنین اهمیت تعیین تکلیف را می دانند. در هر کلاس، آنها باید کار را به دانش‌آموز محول کنند و بعداً برای بررسی انجام کار و تصحیح آن وقت بگذارند.

بهترین آموزشگاه کلاس خصوصی زبان در تهران

در آموزشگاه زبان دهخدا تدریس خصوصی زبان های خارجی به صورت حرفه‌ ای و قوی زیر نظر دپارتمان های مختلف زبان برگزار می شود. کلاس خصوصی زبان از جمله تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، روسی، عربی و …. به صورت مکالمه محور در تمامی سطوح برای تمامی سنین برگزار می شود. این دوره ها در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دوره های تخصصی زبان در آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به نیاز زبان آموز و سطح زبان آموز برگزار می شود. در این دوره ها مدت زمان برگزاری کلاس نسبت به شرایط هر زبان آموز سنجیده خواهد شد و بهترین دوره یادگیری به زبان آموز پیشنهاد می شود و با تعامل متقابل به آموزش زبان پرداخته خواهد شد. از طرفی برای این دوره ها در مواقعی که کلاس خصوصی زبان با تعداد افراد مشخصی به صورت خصوصی برگزار شود از تخفیف های ویژه ای نسبت به دوره مورد نظر برخوردار خواهند شد.

 

بهترین اساتید خصوصی زبان در تهران

مدرسین خصوصی موسسه زبان دهخدا خلاق و آشنا با متدهای بروز آموزش زبان هستند.اساتید آموزشگاه زبان دهخدا با بهره گیری از منابع معتبر و کاربردی دوره های خصوصی را برای زبان آموزان بسیار جذاب و با بازدهی بالا برگزار می کنند. آموزشگاه زبان دهخدا کلاس خصوصی زبان را با توجه به شرایط زبان آموز در محل آموزشگاه در ساعت معین و توافقی و یا در منزل و یا محل کار زبان آموز برگزار می کند. همچنین شرکت هایی که برای تقویت کادر خود به آموزش زبان نیاز دارند نیز می توانند با شرایط مطلوب قیمتی و تدریسی در محل شرکت از آموزش زبان خصوصی بهره مند شوند.

آیا برای یافتن معلم مناسب آماده هستید؟

اگر به دنبال یک معلم خصوصی زبان خارجی هستید، یکی را انتخاب کنید که دارای پنج معیار ذکر شده در بالا باشد. این ویژگی ها را در طول دوره نیز در نظر بگیرید تا اثربخشی کلاس را هر از گاهی همراه با نتایج خود ارزیابی کنید. اگر این مقاله به نظرتان مفید بود، می توانید زبان را با معلمان موسسه زبان دهخدا یاد بگیرید. آنها علاوه بر زبان مادری، آموزش روش شناختی عالی، در دسترس بودن و حرفه ای بودن را تضمین می کنند.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.