۰ نفر

برای استان خراسان رضوی پیش بینی شد؛

سـهمیه ۵۰۰۰ نفری استخدام معلمان

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبر: 544817
سـهمیه ۵۰۰۰ نفری استخدام معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جذب بیش از پنج هزار نیرو در دستگاه تعلیم و تربیت استان از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، قاسمعلی خدابنده در نشست مشترک با مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان از جذب بیش از پنج هزار نیرو در دستگاه تعلیم و تربیت استان از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت مطلوب دانشگاه فرهنگیان استان به منظور آماده‌سازی دانشجومعلمان برای حضور در کلاس‌های درس گفت: طی سه سال گذشته سهمیه خوبی در پذیرش دانشجومعلمان و همچنین استخدام ماده ۲۸ به دستگاه تعلیم و تربیت استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت استان برای سال تحصیلی آتی با کمبود حدود ۲۳ هزار نیروی انسانی مواجه است، افزود: سال گذشته با کمبود حدود ۱۹ هزار نیروی انسانی مواجه بودیم که توانستیم با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت حق التدریس و خریدخدمات این کمبود نیرو را مدیریت و ساماندهی کنیم.

خدابنده با تأکید بر لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی پیش رو افزود: دانشگاه فرهنگیان استان در حوزه دانشجویی، اساتید و کارکنان رتبه‌های ممتاز بسیاری را در سطح کشور کسب کرده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: امسال سه هزار و ۲۱۲ نیروی ماده ۲۸ و بیش از دو هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب دستگاه تعلیم و تربیت استان می‌شوند.