۰ نفر

اطلاعاتی جدید درباره ۵شهید حادثه ناوچه کنارک +عکس

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰
کد خبر: 439945
اطلاعاتی جدید درباره ۵شهید حادثه ناوچه کنارک +عکس

مدیرکل بنیاد شهید ‌استان بوشهر با بیان اینکه پیکرمطهر ۵شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود گفت: تشییع این شهدا ‌به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک در بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: حادثه‌ دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریائی ارتش انجامید بسیار تلخ و تاسف آور است.

وی با بیان اینکه شهدا عاقبت به‌خیر می‌شوند و از ایزد منان روزی می‌گیرند افزود: هر چند غم از دست دادن دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه شناور کنارک برای بازماندگان  و نیروی دریایی بس بزرگ، سنگین و دردناک است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت به‌خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به ۵ تن از شهدای حادثه شناور کنارک مربوط به استان بوشهر است افزود: پیکرمطهر ۵ شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام تشکری  از برگزاری مراسم تشییع شهدای یاد شده به صورت خودرویی و موتوری خبر داد و گفت: این شهدا پس از انتقال به بوشهر به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری  تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا در گلزارهای شهدا به خاک سپرده می‌شوند خاطر نشان کرد: مراسم تشییع  ابتدا در پایگاه دریایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار و پس از بدرقه در خیابان امام رضا(ع) بوشهر و برای خاکسپاری به شهرستانها منتقل می‌شوند.

بر پایه این گزارش از ۱۹ شهید حادثه شناور کنارک ، ۵ شهید مهدی رازی، مصطفی پویانفر، رضا دهقانی، سیدمنصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی در نقاط مختلف استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.