۰ نفر

تشریح جزئیات جلسه ستاد پدافند زیستی مقابله با کرونا

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۲۳
کد خبر: 422155
تشریح جزئیات جلسه ستاد پدافند زیستی مقابله با کرونا

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از تشکیل جلسه ستاد پدافند زیستی به میزبانی سپاه تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در رابطه با تعامل سازمان‌ها و نهادها با ستاد عملیات مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران، اظهار کرد: امروز به میزبانی سپاه تهران جلسه ستاد پدافند زیستی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: در این ستاد ۱۰ کارگروه فنی عملیاتی از گذشته تشکیل شده بود که امروز با هم اندیشی ها و مصوبات صورت گرفته، تمامی این کارگروه‌ها فعال شدند.

زالی ادامه داد: ۲۰ دستگاه اجرایی با توجه به اینکه عضو اصلی ستاد پدافند زیستی هستند، ظرفیت‌های خود را مطرح و گزارش کلی و مبسوطی از فعالیت‌های خود ارائه کردند. همچنین دستگاه‌ها برنامه‌های آتی خود را با سناریوهای متفاوت و محتملی مرتبط با بحث مقابله با کرونا متناسب با شرایط هفته‌های آینده مطرح کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها گزارش مبسوطی از تمامی عملیات‌هایی که طی این روزها در سطح شهر تهران اجرا شده را ارائه کردند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات ایجاد همگرایی بیشتر و دستیابی به یک فصل مشترک بین دستگاه‌های اجرایی بود که خوشبختانه تاکنون نیز همگرایی و همدلی خوبی شکل گرفته است.

زالی در پایان خاطرنشان کرد: به رغم اینکه استان تهران معمولاً از تعداد زیادی دستگاه‌های متنوع اجرایی برخوردار است اما خوشبختانه برگزاری این جلسات به ایجاد هم افزایی درون استانی بیش از گذشته منجر شده است.