۰ نفر

نماینده مردم تهران:

ضعف سیستم توزیع عامل التهابات بازار محصولات فولادی است

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۰۴
کد خبر: 462998
ضعف سیستم توزیع عامل التهابات بازار محصولات فولادی است

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف سیستم توزیع در کشور عامل التهابات بازار و افزایش قیمت فولاد و محصولات فولادی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و حضور در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: بازدید از فولاد مبارکه برای من باعث افتخار بود و شایسته است احساس غرور و شعف خودم را از مشاهده صنعتی که مولود انقلاب اسلامی بوده و بخش عمده ای از آن بومی شده را ابراز نمایم.

تعمیرات و نیازهای این شرکت توسط متخصصین خود فولاد مبارکه مرتفع می شود و از این جهت ارزش دوچندانی دارد و برای کشور وجود یک چنین مجموعه معظم و ارزشمندی جای افتخار دارد.

بازدید امروز ما به این علت بود که در حال حاضر مهمترین تولید کننده در اکوسیستم صنعت فولاد کشور، مجموعه فولاد مبارکه است. با توجه به اینکه فولاد و تامین محصولات فولادی در یک سال گذشته به دغدغه مصرف کنندگان خرد و کلان تبدیل شده است، در چند مرتبه مباحث و پیگیری هایی در مجلس شورای اسلامی طرح گردید و در خصوص اینکه زنجیره تولید تا عرضه در چه قسمتی نیاز به تقویت دارد و در کجا معیوب است، ارزیابی هایی صورت گرفت.