۰ نفر

مدیرعامل متروی تهران در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین:

شرط احداث 8ایستگاه مترو تا پایان سال/ نهایی شدن توافق میان بانک آینده و شهرداری برای واریز درآمد اوراق مشارکت

۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
کد خبر: 443223
شرط احداث 8ایستگاه مترو تا پایان سال/ نهایی شدن توافق میان بانک آینده و شهرداری برای واریز درآمد اوراق مشارکت

مدیرعامل متروی تهران از نهایی شدن توافق میان بانک آینده و شهرداری تهران برای واریز 910میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت به حساب مترو خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ علی امام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قول احداث ایستگاه‌های جدید به دلیل تامین منابع مالی بوده است، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: دربازدیدی که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه مدیردفتر شهردار از خط 6مترو داشتند، اعلام کردیم که در صورت تامین یک هزار و 450میلیارد تومان پول، تا پایان سال 8ایستگاه افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اسامی ایستگاه‌هایی که احتمالا تا پایان سال احداث می‌شوند، ادامه داد: دو ایستگاه در 10کیلومتر بهره‌برداری شده خط 6 مترو (امیرکبیر و شهید رضایی) و 6ایستگاه در شمال خط حد فاصل تربیت مدرس تا ستاری احداث خواهد شد.

مدیرعامل متروی تهران در پایان گفت: معتقدم منابع لازم برای احداث ایستگاه‌های جدید وجود دارد زیرا 450میلیارد تومان از اوراق مشارکت 97 ، 450میلیارد تومان از اوراق مشارکت 98 به همراه 200میلیارد توما از مجتمع‌های ایستگاهی به این موضوع اختصاص داده شده که در صورت تحقق کار را جلو خواهد برد.