۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

منابع تامین متمم بودجه98 شهرداری تهران/ اولویت‌های بودجه99 تهران تشریح شد

۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰
کد خبر: 409304
منابع تامین متمم بودجه98 شهرداری تهران/ اولویت‌های بودجه99 تهران تشریح شد

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در نتیجه اولویت‌های بودجه‌ای سال 99 شهرداری ما دیگر در سال آینده محله بدون پارک نخواهیم داشت.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمود میرلوحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه متمم 5 هزار و 600میلیاردی سال 98 شهرداری تهران از چه منابعی تامین می‌شود به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بخشی از محل فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران مثل جابه‌جایی سهام و به سود رساندن پروژه‌های شهرداری، بخشی از طریق تهاتر کردن املاک و پس گرفتن آن‌ها تامین خواهد شد.

او ادامه داد: در کنار این موارد بحث پروانه ساخت که در ابتدای سال دچار سکته‌ای شده اما حالا روی ریل افتاده به اضافه دریافت بخشی از مطالباتمان از دولت و دریافت عوارض تردد خودرو از محل معاینه فنی و اجاره بهای املاکمان می‌تواند تامین کننده عدد متمم بودجه باشد.

میرلوحی همچنین در ادامه و در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های بودجه 99 شهرداری تهران چیست، اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز و رسیدگی به بافت فرسوده از جمله اولویت‌های بودجه‌ای ما در سال 99 است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: من این نوید را می‌دهم که در سال آینده ما محله بدون پارک و بدون بازار میوه و تره‌بار نخواهیم داشت.

او همچنین گفت که؛ برای خرید دو هزار واگن، 5هزار اتوبوس و توسعه 100 کیلومتری خطوط مترو به 93 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که تامین آن در توان بودجه 25 هزار میلیاردی شهرداری تهران نیست و نیاز جدی به مشارکت بخش خصوصی داریم.