۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

ارسال جمع بندی تخلفات صورت‌های مالی سال 93 شهرداری به هیئت رییسه؛ تا دو هفته دیگر

۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
کد خبر: 383035
ارسال جمع بندی تخلفات صورت‌های مالی سال 93 شهرداری به هیئت رییسه؛ تا دو هفته دیگر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شاخص‌های برنامه پنج‌ساله سوم تا دو هفته دیگر برای تصویب به صحن شورای شهر تهران می‌آیند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محمود میرلوحی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا بعد از گذشت بیش از 4 ماه از مهلت تحویل شاخص برنامه پنج ساله سوم، هنوز به صحن شورای شهر برای تایید نهایی نیامده است، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: شاخص برنامه خیلی دیر برای بررسی به شورا ارسال شد و در همین حین هم معاون برنامه‌ریزی شهرداری تغییر پیدا کرد. شورا نیز وارد تعطیلات تابستانی شد به طور کل بررسی آن به عقب افتاد.

او ادامه داد: احکام برنامه در حال بررسی در کمیسیون‌های تخصصی است و بعد از جمع‌بندی در کمیسیون تلفیق، یکشنبه دو هفته دیگر برای تصویب به صحن خواهد آمد.

میرلوحی همچنین درباره سرانجام ارسال 33 مورد تخلف در صورت های مالی سال 93 به قوه قضاییه و هیئت تخلفات شهرداری تهران نیز اظهار کرد: روز یکشنبه در این باره جلسه‌ای داشتیم که بنا شد گزارش شهرداری تهران که با همکاری حراست، بازرسی، معاونت مالی و اقتصادی و اداره کل حقوقی شهرداری تهران تهیه می‌شود به اضافه گزارش کمیسیون حقوقی و نظارت تا یکشنبه دو هفته دیگر برای جمع بندی در کمیسیون تلفیق و ارسال به هیئت رییسه آماده شود.

میرلوحی تاکید کرد: بعد از جمع بندی برخی موارد برای رسیدگی به هیئت تخلفات و برخی دیگر به قوه قضاییه ارسال می‌شوند. شهرداری تهران نیز موظف است طی شش ماه گزارش هیئت تخلفات را به صحن شورا ارائه کند.