۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان در خیابان جردن تهران چند؟

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
کد خبر: 513575
آپارتمان در خیابان جردن تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه سال99 در محله امانیه تهران معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ امانیه محله‌ای در شمال شهر و واقع در منطقه3 شهرداری تهران است؛ جردن نیز یکی از خیابان‌‌های اصلی این محله محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن در محله امانیه بسیار بالا بوده و از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. بافت امانیه ترکیبی از بافت اداری و مسکونی بوده و در کنار واحدهای لوکس مسکونی، واحدهای اداری و تجاری بسیاری نیز در آن دیده می‌شود؛ همچنین امانیه از نظر دسترسی هم وضعیت مناسبی را داراست. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهایی که طی بهمن ماه سال جاری در این محله انجام شده است، خواهیم پرداخت.

خانه در جنوب تهران چند؟

خانه‌های ۳میلیارد تومانی تهران

یک خانه ۱۰۰ متری در تهران چند؟

خانه در غرب تهران چند؟

 آپارتمان در خیابان جردن تهران چند

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که طی بهمن ماه سال جاری در محله امانیه انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌‌ یادشده نیست.

یک دستگاه آپارتمان 96متری و 21سال ساخت در گلفام متری 53میلیون و 757هزار تومان معامله شد؛ قیمت مسکن جهت معامله یک خانه 86متری و 19ساله در بلوار آفریقا نیز 46میلیون و 428هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

گفتنی است؛ متراژ واحدها در این محله نیز مانند سایر محله‌های شمال تهران بالاست و واحدهای نقلی و متراژ پایین به ندرت در بین معاملات این محله مشاهده می‌شود؛ یک خانه 169متری و 45ساله در کوچه مروارید جردن متری 106میلیون و 709هزار تومان و واحدی 71متری در همین منطقه متری 98میلیون و 563هزار تومان معامله شد.

برای معامله یک دستگاه آپارتمان 133متری و 18ساله متری در خیابان ولیعصر 52میلیون تومان هزینه پرداخت شده است؛ واحدی 119متری و 19سال ساخت در همین خیابان نیز متری 51میلیون و 996هزار تومان فروخته شد.

قیمت واحدی 94متری و یک ساله در کوچه زینت 74میلیون و 682هزار تومان در هر متر مربع بود؛ امانیه از محله‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود؛ بنابراین واحدهای قدیمی زیادی نیز در آن به فروش می‌رسد. یک آپارتمان 120متری و 40سال ساخت در خیابان ایثار سوم نیز متری 43میلیون تومان به فروش رسید.