۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

وضعیت بازار خودرو چهارشنبه ۶ اردیبهشت / سقوط سنگین قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای و اتوماتیک

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبر: 713385
وضعیت بازار خودرو چهارشنبه ۶ اردیبهشت / سقوط سنگین قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای و اتوماتیک

نموار قیمتی محصولات ایران خودرو و سایپا امروز هم افزایشی نشد. طی هفته‌های گذشته مدل‌های پژو ۲۰۷ دنده ای و اتوماتیک کاهش قیمت پی‌درپی داشتند، به طوری که مدل اتوماتیک TU۵P طی ۷ روز ۹۰ میلیون کاهش را به ثبت رساند.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ قیمت خودروهای داخلی امروز هم با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته به‌روزرسانی شد. آغاز فرایند تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودروهای کارکرده پرتکرارترین دلیل کارشناسان برای نزولی شدن بازار خودرو است.

با آغاز اولین موج ریزش قیمت‌ها در سال جدید، پژو ۲۰۷ ایران خودرو به طور متوالی در صدر فهرست خودروهایی که ریزش قیمت داشتند، حضور دارد. به طوری که مدل دستی فرمان برقی ۵۰ میلیون، دنده ای پانوراما ۴۰ میلیون و اتوماتیک TU۵Pهم ۹۰ میلیون در بازه زمانی ۷ الی ۱۱ روزه ارزان شدند.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (۵ اردیبهشت ماه) را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۸۵میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است با این حال  طی ۱۱روز ۵۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۱ نیز ۷۵۵میلیونی شد که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی روز گذشته و ۵۰ میلیونی طی ۹روز گذشته است. قیمت مدل ۱۴۰۲،  پژو ۲۰۷ هم ۷۸۵میلیون تومان است که طی هشت روز ۳۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۲۰ میلیون است که طی ۱۱ روز گذشته ۴۰میلیون ارزان شده است و نسبت به روز گذشته هم ۵ میلیون کاهش داشته است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر MC  مدل ۱۴۰۲ ۹۸۰ تومان اعلام شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۹۴۰ میلیون تومان است. این خودرو ۳۰ فروردین یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بود؛ یعنی طی ۷ روز ۹۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ یک میلیاردو ۲۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است با این حال طی هفت روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است که طی یک روز ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی یک روز ۱۰میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی یک میلیاردو ۵۰میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی روز گذشته و کاهش ۳۰میلیونی طی هفته گذشته است. 

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۷۸۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵ میلیون و یک هفته گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۹۰ میلیون تومان است که طی دو روز ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ثابت ماند و ۶۱۰ میلیون تومان است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۹۵میلیون تومان است که طی  روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۶۷۰ میلیونی شده است که طی روز گذشته تغییر نکرده اما و ۳۵میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت وانت آریسان مدل ۱۴۰۱ هم به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است که طی یک هفته ۲۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که  ۱۵ میلیون  طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۱۵ میلیونی طی یک هفته به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۰ میلیون شده است که ۱۵ میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ امروز ۳۶۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۴۰۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای کاهش ۲۵ میلیونی طی یک هفته است.

قیمت ساینا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است  که طی یک هفته ۱۰میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۱۵ میلیون رسیده است که ۵ میلیون طی یک روز و  ۲۵میلیون هم نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است. 

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۴۱۵ میلیون تومان شده است که طی یک هفته ۲۵  میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۳۰ میلیون است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۲۰ میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به  روز گذشته ۵میلیون و هفته گذشته ۳۵میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید.