۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

وضعیت بازار خودرو سه شنبه ۵ اردیبهشت / ریزش دسته جمعی قیمت خودروهای داخلی

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبر: 713231
وضعیت بازار خودرو سه شنبه ۵ اردیبهشت / ریزش دسته جمعی قیمت خودروهای داخلی

ریزش قیمت خودروهای پرفروش سایپا و ایران خودرو سرعت گرفت. در این میان پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک صفر طی هشت روز ۱۱۰ میلیون ارزان شد و تیبا هاچ بک هم یک روزه ۵۰ میلیون کاهش قیمت را ثبت کرد.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ تقریبا بیشتر از یک هفته است که بازار خودروهای داخلی وارد فاز نزولی شده است با این حال از آخرین روز فروردین ماه همزمان با آغاز اولین طرح‌های پیش فروش‌ خودروسازان که ویژه ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه خودرو بود، ریزش قیمت خودروهای داخلی سرعت گرفت تا جایی که قیمت پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک صفر  طی هشت روز ۱۱۰ میلیون ارزان شد. رانا پلاس پانوراما هم کاهش ۳۰ میلیونی طی یک روز را ثبت کرد. تیبا هاچ بک EX هم یک روزه با کاهش ۵۰ میلیونی میان محصولات سایپا رکورد زد.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۸۵میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی ۱۰روز ۴۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۱ نیز ۷۶۰میلیونی شد که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته و ۴۵ میلیونی طی هشت روز گذشته است. قیمت مدل ۱۴۰۲،  پژو ۲۰۷ هم ۷۹۰میلیون تومان است که طی یک هفته ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۲۵ میلیون است که طی ۱۰ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر MC  مدل ۱۴۰۲ ۹۳۰ تومان اعلام شده است که طی ۸روز گذشته ۱۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ یک میلیاردو ۲۰ میلیون تومان است که طی یک روز ۱۵ میلیون و هفت روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است که طی یک هفته ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی یک میلیاردو ۵۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۳۰میلیونی طی هفته گذشته است. 

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵ میلیون و یک هفته گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۹۰ میلیون تومان است که طی یک روز ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم با کاهش ۵ میلیونی نسبت به روز گذشته به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۹۵میلیون تومان است که طی  روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۶۷۰ میلیونی شده است که طی ۱۵ میلیون طی روز گذشته و ۳۵میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت وانت آریسان مدل ۱۴۰۱ هم به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است که طی یک هفته ۱۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۴۵ میلیون تومان است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون نسبت به روز گذشته و  ۱۵ میلیون  طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۱۵ میلیونی طی یک هفته به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۰ میلیون شده است که ۵ میلیون طی یک روز و ۱۵ میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ امروز ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شده است که طی یک روز ۵۰ میلیون ارزان شده است و ۶۵ میلیون هم نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است. 

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۴۱۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای کاهش ۲۰ میلیونی طی یک هفته است.

قیمت ساینا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است  که طی یک هفته ۱۰میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۲۰ میلیون رسیده است که ۵ میلیون طی یک روز و  ۲۰میلیون هم نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است. 

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۴۱۵ میلیون تومان شده است که طی یک روز ۱۵ میلیون و طی یک هفته ۲۵  میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۲۰ میلیون طی یک هفته ارزان شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به  روز گذشته ۱۰ میلیون و هفته گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید.