۰ نفر

قیمت جدید جک S5 فیس لیفت اعلام شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۵
کد خبر: 561992
قیمت جدید جک S5 فیس لیفت اعلام شد

شرکت کرمان موتور با صدور دعوتنامه های غیر قطعی جک S5 فیس لیفت در شهریور ۱۴۰۰، قیمت جدید این کراس اوور مونتاژی را به مشتریان خود اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، پیش از این کرمان موتور قیمت مصوب جک S5 فیس لیفت TGDi اتوماتیک را ۷۴۹ میلیون تومان اعلام کرده بود. اما این شرکت در برخی از بخشنامه های فروش خود، این کراس اوور ارتقا یافته را با شرایط پیش فروش و مشارکت در تولید با قیمت غیر قطعی عرضه نمود. حال با نزدیک شدن به موعد تحویل S5 جدید، کرمان موتور صدور دعوتنامه های غیر قطعی این کراس اوور مونتاژی را آغاز کرده و برای این دسته از مشتریان، قیمت مصوب را ۷۷۹ میلیون تومان در نظر گرفته است. به عبارت ساده تر، کرمان موتور به صورت رسمی قیمت جک S5 فیس لیفت را ۳۰ میلیون تومان افزایش داده است.

جک S5 فیس لیفت

به گفته یکی از نمایندگی های کرمان موتور، این عدد مربوط به قیمت مصوب و جدید S5 فیس لیفت است و فاکتور نهایی مشتریان با در نظرگیری سود مشارکت، تخفیف اعلام شده در قرارداد و… صادر می شود.

نام خودرو قیمت مرداد ۱۴۰۰ (تومان) قیمت شهریور ۱۴۰۰ (تومان)
جک S5 فیس لیفت ۷۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۷۷۹٫۰۰۰٫۰۰۰

جک S5 فیس لیفت

جک S5 فیس لیفت قرار است در تابستان ۱۴۰۰ به صورت گسترده وارد جاده های کشور شود و کرمان موتور این خودرو را جایگزین نسخه قبلی کند. S5 فیس لیفت به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر با فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از دور ۱۵۰۰RPM در دسترس است و هماهنگی جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه S5 با قوای محرکه نسخه فیس لیفت نیز سبب شده تا شتاب اولیه بهتری در این خودرو نسبت به گذشته شاهد باشیم و از سویی تأخیر تعویض دنده به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده باشد.

جک S5 فیس لیفت

باید به این نکته توجه داشت که پیشرانه TGDi کمپانی جک در محصول KMC K7 هم نصب شده و با آغاز تحویل این خودرو از سوی کرمان موتور مشخص گردید که به خاطر کیفیت سوخت ایران و قواعد جدید استاندارد آلایندگی، پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو K7 با توان ۱۶۱ اسب بخار محدود شده است. برای همین احتمال آن زیاد است که جک S5 فیس لیفت هم به همین سبک با محدودسازی نرم افزاری پیشرانه همراه شود.

جک S5 فیس لیفت

فرمان کمکی برقی، ۴ کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی مشکی و قهوه ای، صندلی برقی راننده با حافظه، گرم کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه مدیریت سرعت در سراشیبی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… از جمله ویژگی های جک S5 فیس لیفت است.