۰ نفر

قیمت تایرهای کره‌ای در بازار/ هانکوک و نکسن با کیفیت‌ترین تایرهای خودرو کره‌ای

۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸
کد خبر: 541805
قیمت تایرهای کره‌ای در بازار/ هانکوک و نکسن با کیفیت‌ترین تایرهای خودرو کره‌ای

همانطور که می‌دانید تایر یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده خودرو است، بنابراین برای ایمنی و راحتی، صرف وقت برای انتخاب تایر مناسب بسیار ضروری است. بسیاری از مردم تایر خودرو را تنها براساس قیمت انتخاب می‌کنند که این اشتباه است. لاستیک انتخابی شما نقش بسزایی بر روی نحوه هدایت فرمان خودرو، شتاب و ترمزگیری داشته و می‌تواند حس خوشایندی هنگام رانندگی را برای شما ایجاد کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ما درک می‌کنیم که انتخاب لاستیک مناسب و با کیفیت از بین هزاران لاستیک موجود در دنیا ممکن است سخت باشد و حتی ترسناک به نظر برسد اما نگران نباشید. ما سعی داریم در این مطلب علاوه بر ویژگی‌های اثر گذار برکیفیت تایرها به معرفی دو نوع از بهترین تایرهای دنیای لاستیک بپردازیم.

لاستیک نکسن

تایرسازی نکسن در سال ۱۹۴۲ میلادی در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۵۶ به عنوان اولین تولیدکننده لاستیک در کشور کره جنوبی شناخته شد. نکسن توانست در سال‌های اولیه فعالیت خود با موفقیت‌های چشمگیری از جمله: کیفیت و عملکرد مناسب به یکی از بهترین و پر فروش‌ترین برندهای تایر در دنیا تبدیل شود و با توجه به خدمات پس از فروش در سراسر دنیا و ضمانتنامه معتبر ، طرفداران زیادی داشته باشد. امروزه شرکت نکسن یکی از نقش های اصلی تولید لاستیک را در دنیا ایفا می‌کند و از آنجا که نکسن به تولید کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات دوستانه و معتبر بسیارمتعهد است برای اطمینان بیشتر مصرف کننده و کاهش هزینه های تعمیر یکی از بهترین ضمانتنامه‌های صنعت تایر را دارا است.

کیفیت لاستیک نکسن

شرکت نکسن طیف گسترده ای از لاستیک ها را در سبک های متنوع و متناسب با هر منطقه و شرایط آب و هوایی از جمله: تایرهای تابستانی ، تایرهای زمستانی و تایرهای چهار فصل تولید می‌کند. کاهش مقاومت غلطشی و چسبندگی عالی و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت و ظرفیت تحمل بار از مهمترین ویژگی‌های لاستیک های نکسن است. تایر های نکسن به شما این اجازه را می‌دهد به طور مستمر از خودروی خود استفاده کنید و نگران خرابی تایرها نباشید.

اولویت شماره یک نکسن ، کیفیت محصول و ایمنی مصرف کننده است . تایرهای نکسن در برابر سایش‌های مداوم مقاوم‌اند و از چسبندگی ، فرمانپذیری ، شتاب و ترمزگیری بهتری در جاده برخوردار هستند (چسبندگی بهتر در تایر، رانندگی بی صدا و بدون برخورد را ارائه می دهد) .

قیمت لاستیک نکسن نسبت به سایر تایرهای موجود در بازار بسیار مناسب است. به طور کلی می‌توان گفت با توجه به کیفیت بسیارعالی ، تایرهای نکسن دارای قیمت مناسبی هستند که همیشه در هنگام نیاز به لاستیک نو می‌توان این برند را مورد توجه قرار داد.

قیمت هر حلقه رینگ ۱۳ نکسن از ۷۸۰.۰۰۰ تومان تا ۹۳۵.۰۰۰ تومان، رینگ ۱۴ ۱.۲۸۰.۰۰۰ تومان، رینگ ۱۵ ۱.۳۱۰.۰۰۰ تومان است.

لاستیک هانکوک

لاستیک هانکوک در سال ۱۹۴۱ میلادی و در ابتدا با نام چوسون در کشور تاسیس شد. این شرکت به دلیل تولید لاستیک های رادیال و بایاس به شهرت فراوانی در دنیا رسید . هانکوک سالانه حدود ۹۰ میلیون لاستیک تولید می‌کند و همین امر باعث شده این شرکت تولید کننده تایر، بخش بزرگی از نیازهای کشور کره و دیگر کشورهای دنیا را تامین کند.

کیفیت لاستیک هانکوک

لاستیک‌های هانکوک دارای بهترین ویژگیها از جمله: صدای کم، مصرف سوخت پایین، نرمی و چسبندگی عالی، عملکرد فوق‌العاده در زمان ترمزگیری و... می باشند. از ویژگی‌های مهم دیگر این برند می‌توان به طول عمر بالای آنها اشاره کرد که استفاده از متریال مرغوب و همچنین تکنولوژی روز دنیا دلیل عمده آن است. تایرهای هانکوک با توجه به عملکرد عالی در سطوح بارانی و برفی و همچنین قیمت مناسب نسبت به باقی لاستیک های خارجی ، به عنوان یکی از بهترین برندهای ‌لاستیک در دنیا شناخته می شود. 

هانکوک لاستیک های مختلف را با ویژگی های منحصر بفرد ، با توجه به فصول مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت تولید می‌کند و با استفاده از  تکنولوژی های پیشرفته و ساختار قدرتمند، از مقاومت بالایی در برابر گرما و اصطکاک در برخورد با جاده برخوردار هستند.

hankook-introduced-new-tire-solutions

قیمت لاستیک هانکوک

قیمت هرحلقه لاستیک هانکوک در رینگ های ۱۵ تا ۱۸ از ۱.۵۳۰.۰۰۰ تومان شروع و تا ۲.۳۸۰.۰۰۰ تومان است.

خرید لاستیک های  نکسن و هانکوک

در طول دوره استفاده از وسیله نقلیه ، شما باید چندین بار لاستیک های خود را تعویض کنید، زیرا رانندگی با لاستیک‌های فرسوده اصلا ایمن نبوده و با قرار دادن لاستیک های نامناسب روی وسیله نقلیه خود می توانید هزینه‌های زیادی را هدر دهید و همچنین ممکن است عواقب جبران ناپذیری را بوجود آورید. هنگامی که شما برای خودروی خود قصد خرید لاستیک جدید را دارید باید به موارد مهم در این خصوص توجه کنید. لاستیک ها ممکن است شبیه به هم باشند ، اما در شرایط و کاربردهای مختلف با هم تفاوت دارند. شما باید لاستیکی را انتخاب کنید نه تنها در شرایط مطلوب آب و هوایی بلکه در شدیدترین شرایطی که با آن روبرو هستید نیز کارایی داشته باشند. تایرهای خارجی از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار هستند اما با توجه به وارداتی بودنشان، به تاریخ انقضا و تایید در مورد اصل بودنشان باید بسیار دقت کرد. در کشور ما به دلیل نوسانات ارزی افراد بسیاری به دنبال سود جویی در این مورد هستند که به افراد ناآشنا ، لاستیک های انبار شده و قدیمی را به جای لاستیک تازه به فروش می‌رسانند.

اگر شما جزو افرادی هستید که به کیفیت تایر زیر خودرو اهمیت می‌دهید اما در عین حال قیمت تایر هم برایتان مورد توجه است ، به جز گزینه‌ی تایرهای کره‌ای که در ایران بسیار محبوب هستند ، باید به تایرهای چینی نیز توجه کنید. امروزه کارخانه‌های تولید کننده تایر در کشور چین بسیاری از محصولات خود را در اروپا و آمریکا و با استاندارد های بالا عرضه می کنند ، از جمله تولید کنندگان بزرگ تایر چینی می توان به تایر های تراینگل اشاره کرد که در حال حاضر یکی از ۳ تولید کننده برتر کشور چین و جزو صادر کنندگان اصلی تایر به بازار های اروپا و آمریکا است. این تایر ها در حال حاضر در ایران توسط شرکت نیکران لاستیک وارد و با ۵ سال خدمات پس از فروش در بازار عرضه می شوند. پس اگر در کنار کیفیت قیمت هم برای شما مهم است می توانید به این برند معتبر هم توجه داشته باشید.

فروشگاه های زیادی برای خرید لاستیک وجود دارند که هر کدام دارای نقاط مثبت و منفی هستند. یکی از نکات مثبتی که شما می توانید به آن توجه کنید ، خرید آنلاین لاستیک است. شما می توانید مجموعه ای را انتخاب کنید که به راحتی به آن اعتماد کرده و مطابق با نیازتان لاستیک مورد نظر را بررسی و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر بعنوان یکی از نمایندگی های معتبر تایر های نکسن و هانکوک  و دیگر برند های معتبر جهانی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به آسانی و با بررسی ویژگی های هر تایر ، بتوانید لاستیک مورد نظر خود را با بهترین قیمت به صورت آنلاین تهیه نمایید.