۰ نفر

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران؛

نرخ معاینه فنی خودرو‌های سبک از امروز ۱۰هزار تومان شد

۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷
کد خبر: 490694
نرخ معاینه فنی خودرو‌های سبک از امروز ۱۰هزار تومان شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: از امروز نرخ معاینه فنی خودرو‌های سبک از ۳۷ هزار تومان به ۴۷ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مقدم مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران و در پاسخ به این سوال که در روز حمل و نقل عمومی چه تعداد تاکسی  برای معاینه فنی مراجعه کردند اظهار کرد: هزینه مراجعه اول تاکسی‌ها به مراکز معاینه شهر تهران در روز حمل ونقل عمومی رایگان بود و برهمین اساس ۱۰۳۱ دستگاه تاکسی به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مراجعه تاکسی‌های در روز‌های دیگر رشد ۱۰ برابری داشت و حدود ۶۰ درصد از این خودرو‌ها بدون نقص فنی بودند در اولین مراجعه موفق به اخذ معاینه فنی شدند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران درباره افزایش نرخ معاینه خودرو‌ها اظهار کرد: از امروز ۲۷ اذرماه افزایش نرخ معاینه براساس مصوبه دولت در سامانه سیمفا وزارت کشور به صورت سراسری در تمامی مراکز معاینه فنی کشور اعمال می‌شود.

مقدم تصریح کرد: بر اساس این مصوبه مراکز تهران براساس قیمت جدید فعالیت خواهند کرد و نرخ جدید برای خودرو‌های سبک در مراجعه اول ۱۰ هزار تومان و برای مراجعه مجدد ۲ هزار تومان افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: نرخ معاینه فنی خودرو‌های سبک از ۳۷ هزار تومان به ۴۷ هزار تومان افزایش یافته است.