۰ نفر

قائم مقام مدیرعامل در امر فروش و خدمات پس از فروش سایپا؛

پیش فروش شاهین سایپا با ۸۰میلیون/ آغاز پیش فروش یک‌ساله امروز ساعت۱۴

۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷
کد خبر: 444370
پیش فروش شاهین سایپا با ۸۰میلیون/ آغاز پیش فروش یک‌ساله امروز ساعت۱۴

قائم مقام مدیرعامل در امر فروش و خدمات پس از فروش سایپا از عرضه سه محصول جدید خود در طرح پیش‌فروش شرکت خبر داد و گفت: امروز راس ساعت ۱۴ پیش‌فروش ۹محصول ما آغاز خواهد شد که در این میان خودروی شاهین، کوییک سال و ساینای سال نیز به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده سایپا از آغاز پیش‌فروش ۴۰هزار دستگاه از محصولات سایپا از ساعت ۱۴امروز خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بلافاصله بعد از قرعه‌کشی امروز، راس ساعت ۱۴ پیش‌فروش فوق‌العاده ما آغاز خواهد شد که در این طرح ۴۰هزار دستگاه خودرو از ۹محصولات سایپا عرضه‌ می‌شود که موعد تحویل آن یکساله خواهد بود.

او افزود: در بین این محصولات سه خودروی شاهین، کوییک سال و ساینای سال نیز به بازار عرضه خواهد شد که مبلغ علی‌الحساب برای پیش‌ثبت‌نام شاهین ۸۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

باقری ادامه داد: به مدت سه روز سایت باز خواهد بود و تاریخ تحویل این خودروها ۴ ماه تا یک سال است اما شاهین در زمستان تحویل خواهد شد.

وی با بیان این که در طرح پیش فروش، قیمت خودروها به صورت علی الحساب دریافت می شود، تصریح کرد: قیمت این خودروها به روز خواهد بود و همه شروطی که برای فروش فوق‌العاده پیش‌بینی شده در طرح پیش فروش نیز اعمال می شود.

وی با اشاره به قرعه‌کشی امروز نیز توضیح داد: در قرعه‌کشی از هر ۱۰۰ نفر یک نفر موفق به دریافت خودرو خواهد شد، البته در برخی از خودرو‌ها مانند خودرو‌های تجاری از هر ۱۴نفر یک نفر انتخاب خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل در امر فروش و خدمات پس از فروش سایپا خاطرنشان کرد: خوشحالیم که می‌توانیم به خوداظهاری مردم اعتماد داشته باشیم چراکه کمتر از ۸درصد از شرکت‌کنندگان در مرحله اول ثبت‌نام ریزش کردند و بر این اساس این مراسم بین یک و نیم میلیون نفر انجام خواهد شد.

باقری تصریح کرد: شبهه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه اگر خودروسازان خودرو داشتند چرا عرضه آن را به قرعه‌کشی معطوف کرده‌اند، لازم به ذکر است که صرفا گروه سایپا از بهمن ماه تا امروز ۱۲۳هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده و ضمن اینکه فروش ما از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵درصد افزایش یافته است.

وی درباره تحویل سه ماهه خودروهای دارای تعهدات معوق نیز بیان کرد: چالش اصلی ما این خودروها بود که براین اساس برنامه‌ریزی شد تا سه ماه نسبت به انجام تعهدات معوق اقدام کنیم و پس از آن نسبت به انجام تعهدات جدید اقدام‌ می‌کنیم و این خودروها نیز در طرح فروش، کمتر پیش‌بینی شده است.