۰ نفر

انگیزه شوم مرد غریبه از شلیک به خانه ۲ زن

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۳۲
کد خبر: 408452
انگیزه شوم مرد غریبه از شلیک به خانه ۲ زن

شرور مسلح که با حضور در خانه 2 زن پس از تیراندازی مرگبار و سرقت طلاها به کرمانشاه فرار کرده با شلیک پلیس زمینگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور یکی از اشرار در کرمانشاه که چند روز پیش با همدستی یک خانم در شهر ساوه استان مرکزی دست به سرقت مسلحانه و قتل زده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد پس از سرقت یک دستگاه خودروی پژو 405 در شهر ساوه، به صورت مسلح وارد خانه 2 خانم شده و پس از سرقت طلاجات، یکی از آنها را به قتل رسانده و فرد دیگر را نیز زخمی کرده است.

سردار جاویدان ادامه داد: این شرور سابقه دار سپس به کرمانشاه متواری می شود اما با اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه وی شناسایی و مورد محاصره قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: فرد شرور پس از آنکه متوجه حضور پلیس شد اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرده و سپس متواری می شود.

وی گفت: با این حال کاراگاهان پلیس آگاهی پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و مجروح کردن وی از ناحیه پای راست، او را دستگیر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: شرور 31 ساله در بازجویی های ابتدایی ضمن اعتراف به ارتکاب چندین فقره سرقت مسلحانه در گذشته، به قتل خانمی میانسال در شهر ساوه و زخمی کردن یک نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و شرارت برخورد می کند، افزود: پایان کار چنین افرادی شروری دستگیری و تسلیم شدن در برابر قانون است.

وی گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و هرکسی که بخواهد از این حدود عدول کند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت نمی کند، گفت: آنها به خوبی می دانند که دیر یا زود تسلیم پلیس و نیروهای امنیتی شده و راه فراری ندارند.