۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رکورد تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکست/ 4.2میلیون نفر تسهیلات گرفتند

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۲
کد خبر: 338115
رکورد تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکست/ 4.2میلیون نفر تسهیلات گرفتند

استقبال از خدمات بانکی و تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باعث شد تا روند جذب مشتری در این بانک در سال جاری رکورد بزند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، مجموع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان بهمن ماه سال جاری به تعداد 6میلیون و 613هزار و  316نفر رسید. این در حالی است که طی بیش از 12سال فعالیت بانک، سال جاری رکورد جذب مشتری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکست و بیش از یک میلیون و 100هزار نفر تنها تا پایان بهمن ماه به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

بر اساس این گزارش از ابتدای فعالیت بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری، بیش از 4میلیون و 280هزار فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است که مجموع مبالغ پرداختی بالغ بر 337هزار میلیارد ریال است.

 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

اینترنت بانک، همراه بانک، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و  تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیر و تکمیل مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه درمان، تسهیلات قرض‌الحسنه  کسبه و صنوف، راه‌اندازی سامانه افتتاح حساب آنلاین، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه معدل حساب، خرید شارژ، سامانه تسهیلات آنلاین، تلفن بانک، اس ام اس بانک و ارائه طرح های اعتباری پیوند مهر ایران، تسهیلات امتیازی مهر ایران، اندوخته بانوان مهر ایران، اندوخته خانواده مهر ایران، حمایتی فرد حقیقی و طرح 2 در یک و طرح‌های مسئولیت اجتماعی رویش باور و همیاران مهر از جمله مهم‌ترین خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که همگام با جدیدترین فناوری‌های نوین بانکی به مشتریان وفادار این بانک عرضه می‌شود.

نکته جالب توجه در روند فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران میزان مطالبات معوق بانک است چنانچه حجم این مطالبات نسبت به میزان تسهیلات پرداختی در پایان سال1395 عدد 1.15درصد، در پایان سال96 عدد 0.9درصد و تا تاریخ 1397.11.08 (به‌رغم مشکلات عدیده و نوسانات اقتصادی امسال) عدد 1.1درصد می‌باشد.

برای بهره‌مندی و اطلاع از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کلیک کنید