۰ نفر

در دیدار مدیرعامل با جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مطرح شد؛

آمادگی بانک دی برای حمایت از ورزشکاران پیشکسوت

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
کد خبر: 536257
آمادگی بانک دی برای حمایت از ورزشکاران پیشکسوت

مدیرعامل بانک دی از آمادگی این بانک برای حمایت از ورزشکاران پیشکسوت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این نشست که با هدف تحکیم روابط جامعه ورزشی کشور با بانک دی و بررسی زمینه‌های تعامل متقابل بانک و صندوق حمایت از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برگزار شد، برات کریمی با اشاره به جایگاه ویژه ورزش در بانک دی گفت: توجه به روحیه و نشاط کارکنان از طریق برگزاری رویدادهای ورزشی و حمایت از تیم‌های ورزشی مانند تیم ملی والیبال ایران از جمله اقدامات ارزشمندی است که در بانک دی انجام شده است.
وی افزود: هزینه کردن برای ورزش چه در سطح سازمانی و چه در قالب حمایت مالی از تیم‌های ورزشی ملی و باشگاهی یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است که مهم‌ترین نتیجه آن افزایش شور و نشاط و تقویت روحیه جمعی است.
مدیرعامل بانک دی توجه به ورزش در سازمان‌ها را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: هر رویدادی که بتواند فرصت رشد جسمی و پرورش قوای ذهنی کارکنان را فراهم کند، باید مورد توجه مدیران ارشد سازمانی قرار گیرد.
وی در پایان افزود: بانک دی با برخورداری از یک سابقه مطلوب در حمایت از ورزش ملی و ورزشکاران، آمادگی حمایت از ورزشکاران و به‌ویژه پیشکسوتان ورزش را دارد.
گفتنی است در این نشست ناصر محمدخانی، جواد منافی، محمود خوراکچی، رضا شاهرودی و مجتبی شیری به عنوان نمایندگان پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و حسین جنگی، داور پیشکسوت و ناظر داوری لیگ برتر ایران، حضور داشتند که در سخنانی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات ورزشی پرداختند.
در پایان این نشست، توپ فوتبال امضاء شده توسط پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به موزه افتخارات بانک دی اهدا شد.

lC5j8jYn5sqQ

Jn9f4kuBi9jg

Fu68SutuxMTd

2gWkBqFpgJlq

K8x5EcKKvaRL

nFCifxvkqO0f

nUCmHlBjmJJE

L09CWxZymt2N