۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

امکان فروش حضوری و اینترنتی آش و حلیم در ماه رمضان/ عدم تغییر قیمت‌ها نسبت به سال گذشته

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
کد خبر: 431239
امکان فروش حضوری و اینترنتی آش و حلیم در ماه رمضان/ عدم تغییر قیمت‌ها نسبت به سال گذشته

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی از امکان فروش آش و حلیم به صورت حضوری و اینترنتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ حسین محمدى در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره نحوه فروش آش و حلیم در ماه رمضان توضیح داد: زیرساخت لازم براى فروش اینترنتی آش و حلیم فراهم شده، ضمن اینکه اتحادیه نیز نظارت دقیقى بر فعالیت واحدهای صنفی در راستاى اجراى موارد بهداشتى خواهد داشت.

محمدى با تاکید بر اینکه مشکلى در تامین مواد اولیه نداریم، گفت: نرخ فروش آش و حلیم در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد کرد، یعنى امسال نیز قیمت هر کیلو آش و حلیم ساده ٢۵هزار تومان است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا پیشنهاد کرد: ارسال این غذاها توسط واحدهای صنفی ما در ظروف و بسته‌بندی‌های گیاهی خواهد بود، اما مردم هم براى اطمینان از سلامتى این غذاها، می‌توانند پس از تهیه آن را مجدد گرم کنند.

رییس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی ضمن تاکید بر ضرورت خرید مردم از واحدهاى معتبر خاطرنشان کرد: صنف ما تجربه زیادی در حوزه فروش اینترنتی ندارد اما با توجه به شرایط پیش آمده، احتمالا امسال فروش اینترنتی افزایش قابل توجهی خواهد داشت