۰ نفر

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد؛

پرداخت ۱۶۰۰میلیارد تومان برای مقابله با کرونا/ اختصاص وام و کمک ماهیانه به اقشار کم‌برخودار

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۴۹
کد خبر: 424338
پرداخت ۱۶۰۰میلیارد تومان برای مقابله با کرونا/ اختصاص وام و کمک ماهیانه به اقشار کم‌برخودار

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد: تاکنون ۱۶۰۰میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدباقر نوبخت» در توییتی تصریح کرده است: ‌افزون بر کمک به معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدام دیگر دولت برای مقابله با ‎کرونا، تقویت نظام بهداشت و درمان برای خدمت به مردم بوده است که تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.
وی شب گذشته(پنجشنبه) هم از اختصاص دو بسته برای اقشار کم‌برخودار که شامل کمک ماهیانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای سه میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت و وام یک تا دو میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده همچون کارگران و اصناف خبر داد.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) در باره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.