۰ نفر

تدابیر دو وزارتخانه برای ساخت مسکن فرهنگیان

۲ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۱
کد خبر: 396799
تدابیر دو وزارتخانه برای ساخت مسکن فرهنگیان

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از فراهم‌کردن شرایط برای خانه‌دارکردن فرهنگیان در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این طرح با امکانات ملکی دو وزارتخانه و در اراضی مشخص که متعلق به هر دو وزارتخانه است در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمود محمودزاده» روز شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش که در ساختمان «دادمان» وزارت راه برگزار شد گفت: تفاهنامه امروز در غالب دستور صادر شده برای تامین مسکن اقشار است و معلمان و فرهنگیان یکی از اقشار در اولویت برای خانه دارشدن هستند.

وی گفت: تفاهمنامه ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی که قرار است در مناطق شهری و روستایی مشخصی مورد اجرا قرار بگیرد بین دو وزارتخانه به امضا رسیده و کارگروهی از نمایندگان دو وزارتخانه برای عملیاتی کردن بندهای تفاهمنامه انتخاب شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد که امکانات ملکی دو وزارتخانه برای ساخت خانه‌های فرهنگیان در نظر گرفته شده است و اضافه کرد: واحدهای مسکونی موضوع تفاهم‌نامه در مدت ۳ سال ساخته و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

محمودزاده افزود: مقرر شد امکانات دو وزارتخانه اعم از امکانات ملکی و امکانات تسهیلاتی توسط کارگروهی که برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه تعیین شده، پیگیری و با مشارکت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش‌و پرورش ساخت خانه در مدت سه سال عملیاتی شود.