۰ نفر

با بازگشت دلار به نیمه کانال ٢٧ هزار تومان؛

سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان باز می‌ گردد؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴
کد خبر: 628033
سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان باز می‌ گردد؟

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر بازگشت دلار در بازار آزاد به نیمه‌های کانال ۲۷هزارتومان، در بعد از ظهر آخرین روز معاملاتی هفته اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته معادل ١٩٧٧ دلار و ۴۴ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد که به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشته و معادل ۲۷ هزار و ٧٧٠ تومان معامله می‌شود با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ٩٢ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ١٣٩ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود  ۴٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣۶۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٣٧۵ هزارتومان بود که با اندمی کاهش قیمت روبرو بوده است

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢٨۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و ٣٠٢ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵٨٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٨٢ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

 به این ترتیب هر سکه امامی ١۶١ هزارتومان، نیم سکه، ٩٠٢ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵١ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ٩٨٧ هزارتومان حباب دارد.