۰ نفر

بررسی رتبه‌بندی معلمان هفته آینده در صحن علنی مجلس

۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبر: 388391
بررسی رتبه‌بندی معلمان هفته آینده در صحن علنی مجلس

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین‌نامه‌ای براساس سیاست‌های مندرج در ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه وجود داشت که توسط دولت تصویب و از هفته آینده به صحن علنی دولت می‌رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی ترکمن‌الله‌یاری بعد از ظهر امروز با اشاره به اینکه استان همدان به لحاظ شاخص‌های مراکز اقامتی و درمانی در سطح ملی جزو استان‌های نخست است اظهار کرد: مطالباتی که توسط مسوولان تویسرکان بیان شد به طور حتم طبق اولویت‌بندی در دستورکار قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌هایی در خصوص بیمه تکمیلی، مراکز اقامتی و رفاهی، توسعه مراکز درمانی، اسکان فرهنگیان در مناسبت‌های مختلف و... گفت: در تابستان گذشته 12 میلیون نفر فرهنگی در ستاد اسکان خاص فرهنگیان پذیرایی شدند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با تمام تلاش‌ها و اتفاقاتی که می‌افتد، شاید بسیاری از این اقدامات ملموس نبوده و نتواند رضایت کامل شما فرهنگیان را تامین کند.

وی تصریح کرد: قطعاً با یک نگاه ویژه به توسعه برنامه‌ریزی برای مسائل آموزش و پرورش و یک عزم ملی جدی، بقیه موارد دسته‌بندی و مسیر برای حل آن‌ها هموار می‌شود.

ترکمن‌ الله‌یار با بیان اینکه بودجه سال 99 وزارت آموزش و پرورش در دستورکار است بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین، تامین معیشت فرهنگیان را در این بودجه گنجانده که به زودی در قالب لایحه دولت به مجلس ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: سال آینده سال پایانی سند چشم‌انداز توسعه و سند تحول بنیادین است و قطعاً پایه‌گذاری یک بودجه خوب برای سند تحول بنیادین می‌تواند تلاش زیادی را به خود جلب و برای فرهنگیان نتایج مشخصی را در دستورکار داشته باشد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خطاب به نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: پس از بررسی، تحقیق و پژوهش‌های لازم برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش به این نتیجه رسیدیم که مجموعه بزرگ آموزش و پرورش نیازمند قانون خاصی است، زیرا با تدوین این قانون بسیاری از مشکلات آن قطعاً حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌نویسی برای قانون خاص وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است در خصوص رتبه‌بندی معلمان گفت: آئین‌نامه‌‌ای براساس سیاست‌های مندرج در ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه وجود داشت که توسط دولت تصویب و در کمیسیون اجتماعی نهایی شده و از هفته آینده به صحن علنی دولت خواهد رفت.