۰ نفر

جسد پسر 19ساله روی سقف واگن مترو پیدا شد +عکس

۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۶
کد خبر: 372431
جسد پسر 19ساله روی سقف واگن مترو پیدا شد +عکس

صبح امروز مترو روسیه شاهد یک اتفاق عجیب و باور نکردنی بود. درواقع یک حادثه دردناک و به شدت ناخوشایند باعث شد اهالی پترزبورگ با خاطره‌ای بسیار تلخ به مسکو بروند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، گاهی سرنوشت برخی پرونده های مفقودی با مرگ فرد مفقود شده تمام می شود. اما نوع مرگ افراد مفقودی نیز می تواند تا مدت ها تبدیل به موضوعی جنجال بر انگیز شود.

708486_562

صبح امروز مسافران مسیر پترزبورگ به مسکو با اتفاقی عجیب رو به رو شدند. آن ها پس از سوار شدن به واگن مترو و حرکت با سرعت یکصد و پنجاه و پنج مایل در ساعت احساس کردند بوی بسیار بدی داخل مترو پیچیده. این بو مثل بوی گوشت سوخته بود. بر این اساس قطار در ایستگاه متوقف و ماموران امنیت قطار برای بررسی وارد عمل شدند.

آنها متوجه شدند شیء بزرگی روی سقف واگن مترو در حال سوختن است. بنابراین وارد عمل شدند تا آتش را خاموش کنند اما این شیء اتش گرفته درواقع جسد پسری بود که از ماه گذشته همراه با یک دختر مفقود شده بود. این پسر نگون بخت دیمیتری میخائیلنکو 19 ساله است که جسد وی در پانتوگرافی 4000 ولتی به دام افتاده بود بالاخره با تلاش ماموران امدادی پایین آورده و سپس با تحقیقات پزشکی قانونی شناسایی و تعیین هویت شد.

708487_587

بخش حمل و نقل کمیته تحقیقات روسیه تحقیقات کاملی درباره این حادثه آغاز کرده است.پتر پوتاپوف ، مسوول راه آهن روسیه ، معتقد است که علت این آتش سوزی ایجاد "اتصال کوتاه" در سقف قطار بوده است. یکی از پرسش های مهم پلیس روسیه در حال حاضر وضعیت دختر مفقود شده همراه این پسر است و این نگرانی وجود دارد که این اتفاق برای دختر گمشده نیز رخ دهد.