۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

دفن ۷۰ کرونایی در بهشت زهرا در روز گذشته

۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبر: 451265
دفن ۷۰ کرونایی در بهشت زهرا در روز گذشته

رئیس شورای شهر تهران از دفن ۷۰ کرونایی طی روز گذشته در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن هاشمی در حاشیه دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درخصوص آمار دفنی های تهران براثر کرونا در بهشت زهرا در جمع خبر نگاران گفت: حداقل دفنی های تهران ۱۹ نفر بوده است اما روز گذشته ۷۰ نفر در تهران دفن شدند.

هاشمی درخصوص تغییر پروتکدل های دفن متوفیان کرونایی گفت: پروتکل ها تغییر نکرده است و مانند قبل اجرا می شود.

او درخصوص لغو طرح ترافیک گفت: ستاد کرونا دراینبازه تصمیم گیری می کند، ما نظر نمی دهیم چرا که نظرات ما همیشه وتو می شود و شانمان را حفظ می کنیم.

 مسافران مترو از مرز یک میلیون نفر گذشتند

همچنین او در پایان جلسه شورا نیز در جمع خبرنگاران گفت: از صبح شهرراری تماس هایی داشت و به دلیل عجله ای که برای تامین اتوبوس داشتند محدودیت هایی در سقف معاملاتی داشتند و درخواست کردند به صورت دو فوریتی مطرح شود و تمیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن ۱۲۰ دستگاه

همچنین قرار شد تشکیلات وزارت بهداشت و مجموعه علوم پزشکی شهید بهشتی که مربوط به شرق تهران است حضور یابند و توضیحاتی ارائه دهند و امور معاون اقای زالی اندند و توصیحات مفصلی دادند که مورد پسند اعضای شورا واقع نشد و جلسه را ختم کردم تا درگیری لفظی پیش نیاید.

هاشمی افزود: امروز مساله باغات نیز بررسی شد و ۸ پرونده باغ به رای گذاشته شد.

او درباره دفن ۷۰ بیمار کرونایی در روز گذشته در بهشت زهرا گفت: مجددا به پیک کرونایی هایی که در گذشته در تهران بود نزدیک می شویم و از آن عبور کردیم. دیروز آمار را از بهشت زهرا گرفتم این عدد به ۷۰ نفر رسیده بود در حالی که در اردیبهشت ماه به ۱۹ نفر هم رسیدیم.

هاشمی گفت: الان به دلیل بازگشایی فعالیت ها و استفاده از حمل و نقل شاهد افزایش آمار هستیم. در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نفر هم گذشته است و اگر مردم از ماسک استفاده نکنند این عدد روز به روز بالاتر می رود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: از طرفی افزایش فعالیت آلودگی هوا را نیز افزایش داده است که باعث می شود کرونا اثرات بیشتری بر روی مردم داشته باشد و از مردم خواهش می کنم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.