۰ نفر

مخالفت معاون شهردار با تجمیع معاونت‌ها!

۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۲۶
کد خبر: 393789
مخالفت معاون شهردار با تجمیع معاونت‌ها!

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تجمیع معاونت عمران و ترافیک به صلاح نیست،‌گفت: ادغام دو معاونت که برنامه‌های مشترک ندارند، تنها سبب کند شدن فعالیت‌ها می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، صفا صبوری‌دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره ادغام معاونت حمل و نقل و فنی و عمرانی اظهار داشت: اینکه این ایده اجرایی شود یا خیر خبری از آن ندارم. فعلا در حد گمانه‌زنی است ولی آنچه مسلم است اینکه معاونت ترافیک و عمرانی کار مشترک زیادی ندارند و  انجام این مسأله به صلاح نیست.

وی افزود: به طور مثال ما پل می‌سازیم یا شرکت خاکریز‌های ما در رودخانه‌ها فعالیت‌ انجام می‌دهند ولی معاونت حمل و نقل چنین برنامه‌هایی ندارند لذا برنامه‌های مشترکی نداریم که این ادغام سبب حذف موازی‌کاری شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ادامه داد: تنها نقطه‌ای که دو معاونت عمران و حمل و نقل مشابه یکدیگر هستند ساخت مترو است و  به عبارتی ساخت مترو مشابه ساخت تونل‌هایی همچون تونل نیایش، آرش ـ اسفندیار  و زیرگذر استاد معین است و همه این‌ها عملیات عمرانی نیاز دارد.

صبوری‌دیلمی خاطرنشان کرد: ولی راهبری ترافیک بر عهده ما نیست و نمی‌توانیم راهبری اتوبوس یا مترو کنیم و از آنجایی که کار مشترکی نداریم تجمیع دو معاونت نتیجه مؤثری ندارد.

وی بیان داشت:‌ساخت سازه‌های بزرگ همچون برج میلاد و مجموعه رازی از وظایف ماست و تجمیع دو معاونت تنها سرعت دو حوزه مختلف را می‌گیرد که نمی‌دانم چرا برخی اصرار به ادغام دارند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران یادآور شد: تا پایان فعالیت شورای پنجم زمان زیادی باقی نیست و ما فعالیت‌های نیمه‌کاره زیادی را داریم که برنامه‌ریزی کرده آنها را به اتمام رسانیم و ادغام دو معاونت تنها کارها را به عقب می‌اندازد.

صبوری دیلمی با اشاره به اینکه ادغام معاونت‌ها در قالب اصلاح ساختار بیان شده است، گفت: تجمیع دو معاونت راهگشا نیست و شاید ایده آن از مناطق باشد که گاهی معاونت عمران اصلاح هندسی معابر را انجام می‌دهد و به طور کلی ادغام جایی مؤثر است که دو گروه کار مشابه انجام دهند.