۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های دو خوابه غرب تهران چند؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳
کد خبر: 524980
خانه‌های دو خوابه غرب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای دو خوابه‌ای که در آژانس‌های املاک غرب تهران برای فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ خانه‌های دو خوابه معمولا واحدهای متراژ متوسطی هستند که تقاضای زیادی هم برای آن‌ها وجود دارد؛ این واحدها در متراژ و قیمت‌های مختلف در همه محله‌های تهران مشاهده می‌شود و به راحتی می‌توان یک واحد 2خواب با متراژ دلخواه برای خرید در هر کجا پیدا کرد؛ در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای دو خوابه‌ای که در غرب تهران فایل شده است، بپردازیم.

مناطق 2 ، 5 ، 18 و 22 در غرب تهران واقع شده است؛ این مناطق انتخاب افراد زیادی برای خرید و اجاره مسکن بوده و بسیاری از افرادی که در غرب تهران سکونت دارند، اظهار می‌کنند که علاقه‌ای به تغییر محل سکونت در دیگر محله‌های تهران ندارند؛ همچنین واحدهایی با شرایط و امکانات و متراژهای متفاوتی در این مناطق خرید و فروش می‌شود و می‌توان واحدهایی بسیار بزرگ، نقلی، لوکس، بدون امکانات و با قیمت پایین و یا لوکس و با قیمت بالا در این مناطق یافت. یکی از کارشناسان مشاور املاک در این منطقه به اقتصادآنلاین گفت: تقاضا برای واحدهای متراژ متوسط که عمدتا دو خواب هستند در غرب بسیار بالاست.  

خانه‌های دو خواب در غرب تهران چند

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای دو خوابه‌ای که در غرب تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک بوده و قیمت مسکن درهر محله باتوجه به عوامل متعددی متفاوت است؛ از این رو ارقامی که در ادامه می‌آید، بیانگر قیمت مسکن در محله‌هایی که خواهید دید، نیست.

قیمت آپارتمان‌های دو خواب غرب تهران

یک واحد آپارتمان 120متری و 15سال ساخت در محله پونک متری 38میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ همچنین واحدی 115ساله و 5سال ساخت در محله جنت آباد با قیمت 40میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

یک کارشناس مشاور املاک در شهران با بیان اینکه مدتی است که قیمت مسکن افزایش خاصی نداشته است، اظهار داشت: واحدهای دو خواب معمولا بین 80 تا 120متر هستند که تقاضای زیادی خصوصا از سمت خانواده‌ها برای این واحدها وجود دارد و قیمت‌ها نیز براساس شرایطی چون متراژ، سن، محل ملک و... متفاوت است؛ مثلا یک واحد 100متری و نوساز 42میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

گیشا یکی دیگر از محله‌های تهران در غرب این شهر است؛ این محله جز محله‌های گران قیمت غرب محسوب می‌شود. یک دستگاه آپارتمان 80متری و 8سال ساخت در محله گیشا با قیمت 51میلیون تومان در هر متر مربع فروخته می‌شود؛ گفتنی است که مرزداران از دیگر محله‌های غرب با قیمت بالای مسکن است و یک خانه 75متری و 3ساله در آن متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

واحدی 93متری و 2ساله در شهرآرا متری 45میلیون تومان و یک خانه 90متری و نوساز در دریان نو متری 47میلیون تومان قیمت‌ خورد. واحدهای یادشده، تنها بخش کوچکی از فایل‌هاست که در آژانس‌های املاک وجود دارد و قیمت مسکن برای هر واحد به طور اختصاصی باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.