۰ نفر

ردپای زن همسایه در قتل پیرمرد

۹ دی ۱۳۹۸، ۷:۰۵
کد خبر: 405704
ردپای زن همسایه در قتل پیرمرد

همزمان با مرگ پیرمرد 82 ساله در بیمارستان، همسر، پسرخوانده و زن همسایه اش به اتهام قتل بازداشت شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، شامگاه 23 آذر امسال مرد جوانی که برای خرید از خانه خارج شده بود با دیدن پیکر خونین و نیمه جان پیرمرد همسایه با عجله وی را به بیمارستان رساند. با اطلاع موضوع به دختر پیرمرد وی به بیمارستان آمده و موضوع زخمی شدن پدرش را به پلیس خبر داد. وی گفت: پدرم چندی قبل برای سومین بار با زنی میانسال ازدواج کرد این زن یک پسر جوان دارد و با پدرم در یک خانه زندگی می‌کنند اما آنها با هم اختلاف داشتند ممکن است مجروح کردن پدرم کار آنها باشد.در حالی که تحقیقات در این باره از همسر سوم و ناپسری پیرمرد ادامه داشت آنها مدعی شدند وی در خانه خودزنی کرده است اما آثار خون و به هم ریختگی در خانه نشان از یک درگیری شدید می‌داد. در ادامه بررسی‌ها سرانجام روز 30 آذر پیرمرد در بیمارستان جان باخت. در حالی که همسر و ناپسری وی بازداشت بودند پسر جوان به بازپرس شعبانی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: زن همسایه طبقه بالا و مادرم با همدستی یکدیگر فردی را اجیر کرده‌اند و پدر خوانده‌ام را کشتند.وی در ادامه گفت: این زن یک سگ داشت که خیلی سرو صدا‌ و مزاحمت ایجاد می‌کرد و ناپدری‌ام بشدت شاکی بود از طرفی کف آشپزخانه آنها نیز چکه می‌کرد و از سقف خانه ما آب می‌چکید که این موضوع هم بر اختلاف آنها دامن زد. کار به شکایت رسید و پرونده‌ای هم الان در شورای حل اختلاف دارند.

 از آنجا که مادرم نیز با شوهرش به خاطر اختلاف سنی و اخلاق تندش مشکل داشت فکر کنم مادرم با همدستی زن همسایه نقشه قتل او را کشیده باشد.

در ادامه همسر مقتول در حالی که منکر ارتکاب قتل بود گفت: من شوهرم را نکشتم زن همسایه او را کشته است چون با هم اختلاف داشتند و شوهرم خیلی به او اعتراض می‌کرد و از وی شکایت کرده بود.بدین ترتیب زن همسایه نیز بازداشت شد اما وی نیز منکر قتل پیرمرد شد و در حالی که قتل را به گردن همسر و ناپسری مقتول می‌انداخت گفت: این مادر و پسر عامل قتل پیرمرد هستند. من با او مشکل داشتم اما اختلافمان به حدی نبود که بخواهم او را بکشم.بدین ترتیب هر سه متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.