۰ نفر

با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت می‌گیرد؛

اختصاص تسهیلات با سود صفر درصد به رانندگان حمل‌ونقل عمومی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۳
کد خبر: 334026
اختصاص تسهیلات با سود صفر درصد به رانندگان حمل‌ونقل عمومی

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی کشور ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران در این مراسم اظهار کرد: اولین بار است که این تسهیلات با سود صفر درصد در کشور پرداخت می‌شود و برای تاکسی‌رانان تا سقف سه میلیون تومان و برای اتوبوس‌رانان تا سقف شش میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه بازپرداخت این تسهیلات یکساله است، ادامه داد: تلاش کردیم سرعت کار را افزایش دهیم و هدف این تسهیلات، استفاده از خدمات بیمه‌ای است که برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از این تسهیلات، نیازی به حضور در شعب بانک‌ها نیست، اظهار کرد: این افراد می‌توانند به طور مستقیم به نمایندگی‌های بیمه دانا مراجعه کنند و خدمات خود را در قالب بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، تکمیلی و سایر بیمه دریافت کنند.

اکبری ادامه داد: جامعه هدف این طرح در مرحله نخست بین ۱۰۰ تا ۳۰۰هزار نفر به صورت مستقیم است و ممکن است به حدود یک میلیون نفر برسد.

سهم ۵۵درصدی سهام عدالت از بیمه دانا

در این مراسم، همچنین ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا گفت: ۵۵درصد از سهام بیمه دانا متعلق به سهام عدالت است و ۴۵میلیون نفر از مردم جامعه سهام‌دار این شرکت بیمه هستند.

وی ادامه داد: این پروژه با نگاه کلان اقتصادی و مشتری خرد روبرو است که تأثیرگذاری آن بر اقتصاد معنادار است.

مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه تاکسی‌رانان و اتوبوس‌رانان جزو اقشار کم‌درآمد جامعه هستند، افزود: اگر خدماتی را به این افراد بدهیم در واقع به سهام‌داران خود خدمات داده‌ایم.