۰ نفر

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران:

مجوزهای بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی تا پایان اردیبهشت تمدید شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبر: 424185
مجوزهای بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی تا پایان اردیبهشت تمدید شد

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مهلت پروانه‌های بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس تا اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمد حاج رسولی‌ها» افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا کاهش مراجعه مردم به دستگاه های دولتی برای دریافت خدمات است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شرکت مدیریت منابع آب با هدف کاهش مراجعه مردم، مجوزی به شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور ابلاغ کرده است تا با مدیریت بهتر بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: بر اساس این مجوز شرکت های آب منطقه ای می توانند اگر مراجعه کننده ای داشتند که دارای مجوزهایی بودند که مهلت آن تا پایان اسفندماه است، بتوانند بدون طی تشریفات، این مجوزها شامل کف شکنی، لایروبی و چاه را تا پایان اردیبهشت ماه تمدید کنند.

وی ادامه داد: شرکت های آب منطقه ای می توانند بر اساس این مجوز پروانه های بهره برداری را که مهلت آنها اسفندماه بود، نیز تا پایان اردیبهشت ماه بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید کنند.

حاج رسولی ها افزود: سامانه ساماب که پیشتر راه اندازی شده و برخی خدمات برخط به مشترکان ارائه می داد کامل شده و از این پس متقاضیان بخش آب می توانند مدارک خود را غیرحضوری در این سامانه بارگذاری کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت دارند.

مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری با هدف کاهش رفت و آمد مردم به شرکت های آب منطقه ای و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری صورت گرفته است.