۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است؟ (۹۹/۱۰/۲۲)

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲
کد خبر: 497142
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است؟ (۹۹/۱۰/۲۲)

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۹۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۸۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید سپیدار، شستا و کرمان به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ۲۴۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گدنا، حآسا و فاهواز در نوبت انتظار است. ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۴۰میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۷۰میلیارد تومان (۶۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به حدود ۳۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای حدود ۴۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است. این جدول حدود ۳۴ درصد از چهار هزار و ۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۷۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید است