۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌های فروش بورس امروز بیشتر بود یا خرید؟

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبر: 481424
صف‌های فروش بورس امروز بیشتر بود یا خرید؟

در ساعت ۹ و ۳۰ از معاملات بورس امروز، جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است. بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، وملی و کیسون به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید خساپا، کاما و خودرو در نوبت انتظار است.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

بورس امروز

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۳۵۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۵۶۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود. همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۱۰درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۳۶۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۴ درصد از پنج هزار و ۸۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۷۹ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۹۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس امروز